Att ha en bärbar för spel är pengar i sjön, riktiga gaminglaptops är så dyra att du kan köpa dig en bizznizz laptop och en stationär för samma pengar...
Prisvärd? Lär väl kosta +25kkr och då är där ändå inte mer pang i den än vad du får för 15kkr i en stationär...
Sant, sant och åter sant. Tangenterna sitter galet, skärmen e liten, (har 22" till min stationära värsting. Spel, rit och konstruktionsprogram och film/ bild redigering) Och ett riktigt bra grafikkort drar mycket ström! =kass i laptop, om du e på resande fot. Blir trots det relativt varma i bärbara burkar och slöar ner resten av datorn.
Finns även gammelt prat om att amds processorer blir varmare än intel och därmed är sämre i en laptop, men jag skulle tro att det är överspelat för länge sedan. De brukar springa om varandra ett par gånger om året känns det som.
Lär väl inte vara intressant i det här fallet men SLI är mög!
Det är, (för mig (och jag kör inte SLI

Man har även betat sig lite i benet, då du får 4 utgångar tack vare SLI,n, men bara kan använda 1 så fort du aktiverat fuktionen.
Då jag kopplar in min bärbara i mitt hemmasystem (ej docka) och ofta jobbar på flera skärmar finner jag det idiotiskt.