HW
Behandlar dig som du behandlar mig!
Nu har jag kört bänkning rond 2 och då passade jag på att plocka ur insatserna. Det är egentligen inga riktiga insatser utan bara myggnät längst bak. Det låter lite mer men inte värre än att man kan köra med det i stan. På bana kan jag tänka mig att det låter lite för mycket men då är det ju enkelt att montera tillbaka insatserna igen. Effekten? 60,2hk på bakhjulet. Jag skall försöka scanna utskriften någon dag.
Jag tycker fortfarande att det är lite märkligt hur okänslig den är på förgasarinställning. Som lägst fick jag 57,5 hk, och då provade jag det mesta mellan 162-200 i huvudmunstycke och lite olika nålpositioner. Jag höll på över 3 timmar på bänken innan jag kom fram till 168 huvudmunstycke och nålen i näst högsta
läget dvs. clipet näst längst ner.
/H
Jag tycker fortfarande att det är lite märkligt hur okänslig den är på förgasarinställning. Som lägst fick jag 57,5 hk, och då provade jag det mesta mellan 162-200 i huvudmunstycke och lite olika nålpositioner. Jag höll på över 3 timmar på bänken innan jag kom fram till 168 huvudmunstycke och nålen i näst högsta
läget dvs. clipet näst längst ner.
/H