Bänkning ktm 660-04

TjReal

Tattoo på onsdag!
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
2005, Husqvarna SMR 450
Finns det nånstans i Umeå området nåt ställe där man kan få sin motard bänkad framemot vårkvisten/sommaren... Känns som om man skulle vilja få det bestyckad rätt o så iom att man själv har noll koll på sådana inställningar... :confused:

// Thomas

Last edited:
TjReal skrev:
Finns det nånstans i Umeå området nåt ställe där man kan få sin motard bänkad framemot vårkvisten/sommaren... Känns som om man skulle vilja få det bestyckad rätt o så iom att man själv har noll koll på sådana inställningar... :confused:

// Thomas

De har en bänk på UMCC men det behövdes fixa lite ventilation, ljudisolering och så vidare innan de kan börja använda den. De tar säkert emot en hjälpande hand ifrån dig med att färdigställa den. Kolla med de här på forumet som är engagerade i klubben, de kan säkert hjälpa dig!

Går hojen fortfarande bra förresten? Om jag inte minns helt fel var din hoj skitsnygg med svart plast, hemmagjorda dekaler, rensad bakdel och tillskurna sidokåpor?

//Eric

Jo det är min hoj det, funkar bara finnt än så länge. Nu sitter dessa på dessutom så dagarna är mycket roligare nu :tummenupp

Bifogat

• dubb.JPG
    dubb.JPG
    42.8 KB · Visningar: 64
  • dubb1.JPG
    dubb1.JPG
    50.1 KB · Visningar: 69
TjReal skrev:
Jo det är min hoj det, funkar bara finnt än så länge. Nu sitter dessa på dessutom så dagarna är mycket roligare nu :tummenupp

Det förstår jag, f*n vad roligt det hade varit med dubbdäck nu när det snöar!!

//Eric

Det ska nog gå bra att bänka på klubben. PM:a Mell här på forumet för han är inblandad i bromsbänkeriet :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage