Bänkning i gbg omr?

Pinky skrev:
2106201 Betalade 2000, men dom tar ju som sagt betalt / timme så har du otur kostar det dig det dubbla :tungan. Skämt åsido så sa han att det brukar ta mellan 3-4 timmar så du kan väl räkna med max 3000.

EDIT: Smörja kedjan innan du åker dit så får du 3 hk till :D
Okaj, tack.. Är inte så aktuellt, bowwen min är bänkad och går som en klocka.. bara undrade av ren nyfikenhet!

Pinky skrev:
2106068 Hur menar du att han har den enda riktiga bänken i gbg? Jag var där i somras och han fixade fram 7hk extra vilket jag är nöjd med :tummenupp. Dock fick jag bara 124.32 hk på hjulet vilket låter som ganska lite med tanke på PC3+KNfilter+Bolt-on.

Polarens gammelninja (zx9-r 94-a eller nåt) har bänkpapper på dryga 130hk. Vet itne vart den är bänkad men inte är det hos Powerperformance iaf. Verkar lite konstigt i mina ögon med tanke på åldern och lägre orginaleffekt än min hoj. Vet att ninjan är bestyckad + slip-on men inget annat.

Så förhoppningsvis har du nåt bevis på att Powerperformance använder sig av en annorlund bänk än många andra så jag blir glad igen :).

EDIT: Kom på att ett PM kanske hade passat bättre för mig fråga, väntar med spänning på att grön-x ska se denna tråden och svara :banana

Går inte att jämföra olika bromsningar från olika bänkar. Har för mig att det kan skilja så mycket som 5-10% beroende på hur den är kalibrerad. Det var nåt test i antingen svenska Bike eller brittiska Performance Bikes där de hade kollat på just detta. Förmodligen PB eftersom svenska Bike saknar koll på rätt mycket.

Jag bänkade min i höstas innan jag ställde in den för vintern. jag fick 15hk mer och 10 mer i vrid på bakhjulet. nu 159hk på bakhjulet, typ 175hk i motorn tror jag det ligger på. har akra-helsystem, kn o PC3 usb

Jag betalde 2000kr för allt, plus att jag fick låna en Aprillia Factory editom, med öhlins runt om. skoj att köra en sån dyr hoj, men den gick skit jämfört med min. :)

Pinky skrev:
2106068 Hur menar du att han har den enda riktiga bänken i gbg? Jag var där i somras och han fixade fram 7hk extra vilket jag är nöjd med :tummenupp. Dock fick jag bara 124.32 hk på hjulet vilket låter som ganska lite med tanke på PC3+KNfilter+Bolt-on.

Polarens gammelninja (zx9-r 94-a eller nåt) har bänkpapper på dryga 130hk. Vet itne vart den är bänkad men inte är det hos Powerperformance iaf. Verkar lite konstigt i mina ögon med tanke på åldern och lägre orginaleffekt än min hoj. Vet att ninjan är bestyckad + slip-on men inget annat.

Så förhoppningsvis har du nåt bevis på att Powerperformance använder sig av en annorlund bänk än många andra så jag blir glad igen :).

EDIT: Kom på att ett PM kanske hade passat bättre för mig fråga, väntar med spänning på att grön-x ska se denna tråden och svara :banana
hallå jag har också tyckt att mina hk var i minsta laget men de e ju förhållandet emot innan som räknas eller hur. alla har olika bänkar och därför olika resultat. Jag tyckte också att jag hade lite hk men jag drog ändå alla på rakorna med skuts jag tror att deras bänk visar lite för lite. Och kanske visar mc-xpress lite mer för nu har jag 320 i min 750 :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8