Bänkad å klar!

Tråkigt på jobbet har jag jämt =).. Vet inte varför jag fick fram just denna gamla tråden om jag ska vara ärlig...

Såg inte dig igår föressten.. varför körde du inte?

- Johan

Ebbe skrev:
Har du tråkigt på jobbet eftersom du surfar 2,5 månad gamla trådar?! :hej ;)

mr_rockster skrev:
Tråkigt på jobbet har jag jämt =).. Vet inte varför jag fick fram just denna gamla tråden om jag ska vara ärlig...

Såg inte dig igår föressten.. varför körde du inte?

- Johan

Kunde inte vara ledig från jobbet! Sen gillade jag inte upplägget med tävling mitt i veckan. Synd att fler inte visade sitt missnöje... :whip

Kasst med en tävling mitt i veckan men.. Vi hade ju inte så långt sån tur var, och vi kunde få semester alla från stan som ville åka.. riktigt rolig bana var det iaf.. Nästa gång är det väl dags för Järva eller vad det hette.. Hörde att det skulle vara ren asfaltsbana i hufudstaden..

Ebbe skrev:
Kunde inte vara ledig från jobbet! Sen gillade jag inte upplägget med tävling mitt i veckan. Synd att fler inte visade sitt missnöje... :whip

mr_rockster skrev:
Nästa gång är det väl dags för Järva eller vad det hette.. Hörde att det skulle vara ren asfaltsbana i hufudstaden..

Barkarby flygfält är det visst. Och jag har oxå hört att det bara är asfalt. Fränt! Gissar att snitthastigheten kommer att stiga markant jmf med dom 2 första RM-tävlingarna... :rolleyes:

mr_rockster skrev:
Kasst med en tävling mitt i veckan men.. Vi hade ju inte så långt sån tur var, och vi kunde få semester alla från stan som ville åka.. riktigt rolig bana var det iaf.. Nästa gång är det väl dags för Järva eller vad det hette.. Hörde att det skulle vara ren asfaltsbana i hufudstaden..

Vilket datum?

Gör en ny tråd om den tävlingen så ingen missar det bara för att infon är gömd i en tråd som handlar om nåt annat! :)

/Lucky9

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...