Bänka i stockholm?

fox9racing

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2004
Hoj
Yamaha DT 125 LC -82, Cagiva V Raptor 1000 -00, KTM LC4 640 SM -03
Någon som kan vara snäll och skriva upp lite ställen där man kan bänka hojen i stockholmsområdet, ni på den här forum delen borde väll ha koll på sånt? :)
(Inte Avamc bara dom kan ta och :censored !)
Schneiders har tre veckors väntetid. :gnissla

Mc-hörnan i södertälje kan bänka, vet dok inte hur dom ligger till i bokningar,

Matte Bohlin i Huddinge !!! (Han är vass på att porta stånk-toppar oxå)

Wilson skrev:
vad e det för fel på ava mc :confused:
jag har funderat på att lämna hojen dit
Jag har satt dit en strypning på min hoj så att den ska ha 25kw eller mindre. Och ville att dom skulle ta och bänka hojen någon dag och skriva på ett papper som behövs till regbesiktningen.
Då svarar han att han vägrar göra någon bänkning och skriva på pappret om inte dom får sätta dit strypningen vilket dom skulle ha 3000 kr allt som allt för.

När jag hade cross så lämnade jag in ett gaffelben som läckte. Gav med dom packbox och olja som jag redan hade hemma. 1200 kr tog dom för kalaset men gaffelbenet läckte fortfarande även fast det bara hade stått still (Han inte ens ut och köra med crossen förens det började läcka igen). Hade fixat praoplats på Ava två veckor efter jag hade fått hem gaffelbenet och då tog jag med mig benet och frågade varför det fortfarande läckte efter ”renoveringen”. Till svar fick jag att det var "skadat" och att jag var tvungen att köpa nytt ben för att det skulle hålla tätt. (Många vet säkert hur billigt det är med nya gaffelben). Varför dom ”renoverade” gaffelbenet när det var "skadat" fick jag inget svar på, inte heller varför dom inte sa att det var "skadat" när jag hämtade ut det och betalade 1200 kr.

När jag sedan lämnade in gaffelbenet till Yamhahandlarn i tullinge så tog han 500 kr för det och gaffelbenet läckte inget alls efter det.
Troligtvis fyllde dom bara på ny olja i gaffelbenet på ava och tog den nya packboxen som jag lämnade med och sålde till någon annan.

Har desutom blivit otrevligt bemött på Avamc och vet andra som blivit det också.

Lånar tråden lite...
Jag är på jakt efter något ställe som kan bänka och justera om min blade.
Dvs. någon som kan pilla lite med munstycken och nålar.
Någon av dom ovanstående som fixar det ?

Pm:a nummer på dom ni rekomenderar ifall ni inte vill lägga ut nummret här.

fox9racing skrev:
Någon som kan vara snäll och skriva upp lite ställen där man kan bänka hojen i stockholmsområdet, ni på den här forum delen borde väll ha koll på sånt? :)
(Inte Avamc bara dom kan ta och :censored !)
Schneiders har tre veckors väntetid. :gnissla

Det enda ställe i Stockholm som jag kan rekommendera är Scneiders- Performance Center!! Fredrik Är grymt trevlig och proffsig.
Ligger i Upplands Väsby. Använder sig Av mätformen SAE så det är inga Mcdonaldsiffror..

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage