Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo man e ju sugen på bänka så man kan få till hojjen extra bradevetdu skrev:Hur många tänker bänka hojen denna säsong?
vilket mål har ni i "sånna" fall?
husan_650 skrev:jo man e ju sugen på bänka så man kan få till hojjen extra brao veta vad den har för pulver
heh... bara lite stålar som fattas
nån som vet nå priser o vart man kan bänka
???
ypvs skrev:Och bänka inte för mycket.
Vi räknade med ca 15% motorras när vi bänkade trimmade Husor i teamet och det stämmde ganska bra. Ca en gång på 7 small det...
Daniel...
Du menar nog Reem Racing i Bergvik.Ligger väl ca 2 mil utanför Söderhamn.Tel 0270/423465 Jag bänkade 625:an där i höstas,kostade 600:- för 3 körningar+lite fipplande med munstyckenTom Byron skrev:cyclecenter tar 800spänn /timme...... men stoppa i Yashas rek. munstycken från början så är du bra nära direkt......
Annar finns det någon mupp uppe i bergsjö eler så..... typ under s-hamn som är duktig oxå, vi kan tandembänka när det blir dags å man har massa (!) dollars över![]()
Knappt 53hk på hjulet med slipon,58 nm i vrid har jag för mig.Tom Byron skrev:Vad fick du för resultat då? På hojen, hade du -03 med slipon eller helrör?
devetdu skrev:imorn så är nog min betta bänkad å klar. ska försöka få upp bild då på graferna...![]()
Tom Byron skrev:Orginalmotor +ett helrör eller ?
hymac skrev:du som kan ! är det sån stor skillnad på helrör jämfört med slip on ? och om ja varför
Tom Byron skrev:JAG KAN INTE, jag har ju blivit degraderad till Moppefucko på dethär forumet, hehe
Jag tycker; Slip on ger såklart effekt, men de brukar sällan vara stora i volym å låter oftast därför "hårdare och mera" än tex ett helsystem som har större volym på sin slutburk. (förutom Ktms scx dämpare som inte är en "rakt igenom" modell)
Helsystem brukar det vara mera diameter på krökarna ända framifrån å då får man väl bort "sugrörsproblemet"
Jag skulle satsa på ett helsystem, men det beror lite på modell på hoj oxå såklart.
Men såhär är det inte, bara vad jag tycker typ.......![]()
![]()
klart vi ska tandämbänkaTom Byron skrev:cyclecenter tar 800spänn /timme...... men stoppa i Yashas rek. munstycken från början så är du bra nära direkt......
Annar finns det någon mupp uppe i bergsjö eler så..... typ under s-hamn som är duktig oxå, vi kan tandembänka när det blir dags å man har massa (!) dollars över![]()
husan_650 skrev:klart vi ska tandämbänkabara dom inte rasar
inte kul! har satt i dom munstyckena hade dom i i fredas o lördas när jag åkte, kändes bra
40/ 195 resten org! men du håller glassilicon då? tål ju bara 200 grader!!!
![]()
Raggarn skrev:jaha,,, vill ju såklart bänka moppen men...
finns det inga hyffsade ställen i stockholmsområdet?!?!
vägrar befinna mig på Brynäsmark,,,,
timrå IK roxx![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |