Bänka eller vad jag skall göö...

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Tycker min hoj är lite "hoppig" på låga varv, typ under 5000 rpm. Skulle eventuellt behöva en liten justering på nåt vänster, vart vänder jag mig, det är ok om det är billigt!

PowerPerformance i sisjön/höxbo, där har dom bänk osv.. kolla där.

Kenneths mc tog förra året 600kr för att synka mina förgasare och jag märkte stor skillnad när jag hämtade hojen :tummenupp

Har den alltid varit sådan eller har det uppkommit efter hand? Om det är det senare fallet kan du testa att rengöra lågfartsmunstyckena. Hjälper inte det kan du höja nålarna ett snäpp.

Annars ingen nackdel att lämna in för bänkkörning men räkna med minst 1200 spänn om du vill ha justerat.

Coola Ola skrev:
2087215 Har den alltid varit sådan eller har det uppkommit efter hand? Om det är det senare fallet kan du testa att rengöra lågfartsmunstyckena. Hjälper inte det kan du höja nålarna ett snäpp.

Annars ingen nackdel att lämna in för bänkkörning men räkna med minst 1200 spänn om du vill ha justerat.

Köpte den för en månad sen, det är inget stort problem då man nästan aldrig ligger i dom varven :D Men jag är lite lätt pedant!

Långa farbron skrev:
2085881 Synka förgasarna.

Jag har samma symptom, men enbart på tomgång, är synkning jag måste fixa innan jag bänkat eller kan jag ta det efteråt utan sämre resultat?

Muggen skrev:
2088114 Jag har samma symptom, men enbart på tomgång, är synkning jag måste fixa innan jag bänkat eller kan jag ta det efteråt utan sämre resultat?

Be dom göra det samtidigt dom har ju alla prylar och är ju och river i förgasarna så det gör dom på 2 sek.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra