Bänk o inställning

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
en liten lätt
Någon som vet ett ställe i Lund/Malmö trakten där man kan bänka hojen och ställa förgasaren därefter för att få ut så mkt som möjligt ur hojen och en eventuell kostnad för detta ?

MVH
Jonas

tacksam för alla svar

Hörbergs
Yamahacenter, HBG
Ebos
MC-Huset
Nått i Ystad som jag glömt namnet på
mfl

Följdfråga:

Nått av dessa ställen som kan tunea Triumph ECU med originalprylar eller TuneBoy?

cbr_micke skrev:
har mitonga flyttat än..? babbis snacka om att flytta till lomma under vintern..

Nä dom har inte flyttat än dom började bygga i Lomma denna eller förra veckan...

Så snart nya fina lokaler :tummenupp

Jag pratade precis med Ebos, dom säger att det kan komma att kosta upp till 2000... lite mer kanske tom.. 2500 ? eftersom det skulle kunna ta upp till 3 - 4 timmar att bänka och ställa in förgasaren därefter med munstycken osv enligt killen jag pratade med på ebos..

låter detta rimligt eller dags att leta vidare ?

jonnep skrev:
Jag pratade precis med Ebos, dom säger att det kan komma att kosta upp till 2000... lite mer kanske tom.. 2500 ? eftersom det skulle kunna ta upp till 3 - 4 timmar att bänka och ställa in förgasaren därefter med munstycken osv enligt killen jag pratade med på ebos..

Jag har fått detta svaret tidigare: "Hej, vi har ett timtak på 3,5 timmar á 750:- för inställning av din maskin. Allt utöver det bjuder vi på. Att montera Dynojet kitet kostar 750:-"

jonnep skrev:

Ring o fråga på Mitonga 040-194140 dom brukar ha bra priser :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...