BÄNKPRESS tråden - Med poll! (vad bänkar du?)

Vad BÄNKAR du?

• Antal röstningar
    0
HanneZ skrev:
2267752 Hahaha, hey gay! Du drömmer om den där bilden va :hihi

Kan bara inte komma över att man frivilligt väljer en bild där man poserar i tanktop/trucktröja med fuktig blick på en brygga som profilbild. Lite James Dean möter Peter Siepen liksom.

:hihi

MikkE skrev:
2267765 Å fan, såpass.. Kanske ska fortsätta att vara smal :näsblod
Körde sex mål om dagen när jag tränade. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, mellanmål.
Ett mellanmål var någon fiberrik smörgås/knäckebröd/frukt/filmjölk
Antagligen va målen för små/för lite kalorier. Mellanmålen ska inte bara va nån macka eller nån liten jågurt utan det skall va ordentligt! Flera ägg + mjölk + macka eller något liknande.

Markus skrev:
2267768 Kan bara inte komma över att man frivilligt väljer en bild där man poserar i tanktop/trucktröja med fuktig blick på en brygga som profilbild. Lite James Dean möter Peter Siepen liksom.

:hihi
Haha, det va en bild tagen på sommaren o då råkar jag ibland ha linne på mig. Att du kände till den fuktiga blicken måste berott på att du va i krokarna på västkusten i aug 2004 o spanade in mig för på fotot hade jag solbrillor :hihi

HanneZ skrev:
2267778

Haha, det va en bild tagen på sommaren o då råkar jag ibland ha linne på mig. Att du kände till den fuktiga blicken måste berott på att du va i krokarna på västkusten i aug 2004 o spanade in mig för på fotot hade jag solbrillor :hihi

Jag funderade också på det där med solbrillerna, hur jag ska prångla ur mig det. Följande lösning kom jag fram till:
Eftersom du har pussmun mot kameran kan man utgå från att du även var lite glansig på ögonen.

På sommaren badar jag naken ibland... du kan klicka på min profil om du vill, dra din egen slutsats sedan vad jag tycker om förklaringen om din linnebild. :fakta

:hej

HanneZ skrev:
2267778 Antagligen va målen för små/för lite kalorier. Mellanmålen ska inte bara va nån macka eller nån liten jågurt utan det skall va ordentligt! Flera ägg + mjölk + macka eller något liknande.
Var ibland svårt att fixa till det så man hade en del jobb. Men jag ska försöka bli bättre. Det handlar ju egentligen bara om prioriteringar.

Markus skrev:
2267786 Jag funderade också på det där med solbrillerna, hur jag ska prångla ur mig det. Följande lösning kom jag fram till:
Eftersom du har pussmun mot kameran kan man utgå från att du även var lite glansig på ögonen.

På sommaren badar jag naken ibland... du kan klicka på min profil om du vill, dra din egen slutsats sedan vad jag tycker om förklaringen om din linnebild. :fakta

:hej
Nåja, jag får väl erkänna att de va lite ghey. Men va fan, här på lande e de inte så noga med image o så vettu.

MikkE skrev:
2267793 Var ibland svårt att fixa till det så man hade en del jobb. Men jag ska försöka bli bättre. Det handlar ju egentligen bara om prioriteringar.
Jo det är jättesvårt och tar upp massa tid av dan och kostar flis. Så här på sommaren har jag extremt svårt att äta ordentligt men på hösten o vintern går det bra

Fürstenhoff skrev:
2266539 Efter att ha läst mycket idenna tråd så inser jag att det åter är dags för några månader på Sats gym i stället för soffans bekvämligheter!! :rofl

1998 löft jag 160kg, nyligen maxat 100kg med döden runt hörnet!! :3freak

/Fürstenhoff.
Ta med din kamrat Peter oxå, han har minskat lite han med...

HanneZ skrev:
2267029 För mig har framåtlutad dips gett mest! Den tillsammans med att du retar muskeln kanske 2-3 gånger i veckor istället för 1 gav mig resultat, tidigare körde jag ett hårt bröstpass i veckan.

Jag får sjukt ont i rotatorn av bänkpress, har numera helt slutat med övningen.

Jo, jag kör bara rak bänk några få gånger per år och då kör jag aldrig över 100kg.

MikkE skrev:
Bänkpress är ju typ 60% styrka och 40% teknik..

Njaa, jag skulle vilja påstå att kör du bänkpress strikt utan fusk så är det kanske 80% styrka och endast 20% teknik.

Börjar man fuska genom att tex brygga eller studsa upp vikterna så är det förstås mer teknik(fusk kallar jag det för) och även skadorna kommer som ett brev på posten.

pumpin.gif

Last edited:
145kg vägde 88 kanske.

Gjorde även djupa dips med 65kg runt midjan. Nu? Lite mindre men försöker komma tillbaks.

Noc skrev:
2268677 145kg vägde 88 kanske.

Gjorde även djupa dips med 65kg runt midjan. Nu? Lite mindre men försöker komma tillbaks.

snackar vi med benen på en bänk eller dylikt eller fritt hängandes? Själv var jag en gång biffig nog att köra ett par set med 15kg på fritthängande dips och då kände jag mig biffig :hihi

mini-knutten skrev:
2268852 20kg :fakta

Påminer om en snubbe på mönstringen som fick en etta (!) i styrka :huvet

Stången väger tjugo ja, men killen?

Etta, är det då man inte klarar att hålla emot sin egen kroppsvikt när man böjer sig ner för att greppa stången?

chrilla skrev:
2268941 Stången väger tjugo ja, men killen?

Etta, är det då man inte klarar att hålla emot sin egen kroppsvikt när man böjer sig ner för att greppa stången?

my bad, läste fel :huvet

Har ingen aning hur man lyckas få en etta, någon som har erfarenhet av detta? :hihi

jag fick en etta i styrka i mönstringen när jag var 18. nu väger man ju nästan 25kg mer så den tiden är förbi ;)

Tsss... 60% styrka och 40% teknik.. jo just det.

Har precis börjat komma igång nu igen.. gjorde 12x90kg hemma utan pass, så kanske nån till då. Det bör bli strax över 120kg.

Jag meddelar när jag gör 170 igen då :)

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...