Axo skinnställ

kawanin

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2011
Hoj
-09 Kawasaki Ninja 250R
Tjena moss!

Har hittat ett billigt och snyggt Axo-ställ i strl 52 som jag ska köpa och undrar då om någon av er på forumet har någon koll på hur passformen är på dessa? Är de lika något annat märke? Jag är 182 cm och pendlar mellan 83-86 kg och är av päronföromen till kropp, alltså lite bredare om röva och midja:3freak

Hjälp belönas med tacksamhet!:tummenupp

tycker 52 låter litet... är själv 180, väger ca 105, muskulöst byggd och har strl 56.. i vanliga fall borde 56:an vara för lång, men en hockeyröv modell större kompenserar för det..

så tycker du ska testa först om du har möjlighet...

ska åka till lokala mcbutiken och prova ställ imorgon, men dom har inte märket axo, de har berik och a-star och nån till bara. Tror också 52 är för litet men om t.ex 54 passar på ett berik ställ bör det väl inte skilja jättemycket?

det är svårt att säga från märke till märke, det kan tom skilja från modell till modell.. även om olika tillverkare anger samma bröstmått etc för en viss storlek så brukar de sitta helt olika.. Jag brukar kunna klämma in mig i de flesta
56:or, även om Spyke och Berik är de enda som suttit bra hittills, så.... sitter inte skydden perfekt så kommer de inte skydda dig heller.. så köp inget utan attt först prova..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT