AW på Onsdag 26/10!

Listan:

1. Penguin
2. Anneli
3. Sb
4. TheGrappler
5. Bluegreengrey
6. Lotta
7. Kamikaze kid
8. GurraH
9. Nike....om jag hinner.
10. JoS
11. Ullis

Listan:

1. Penguin
2. Anneli
3. Sb
4. TheGrappler
5. Bluegreengrey
6. Lotta
7. Kamikaze kid
8. GurraH
9. Nike....om jag hinner.
10. JoS
11. Ullis
12. Björn (blir jag sist att anmäla mig??)

Synd !!

Synd att ni skulle träffas på den sämsta syltan i Uppsala :fyllisar ..........annars hade jag hängt på i afton.

Men ni får ha det så trevligt allihopa.........å käka med förstånd, ty många har lämnat den Irländska puben med magsmärtor & illamående av oanade mått :3freak

Du får väl se till att gå ut med en varning lite tidigare nästa gång. :tummenupp Än mår man bra iaf.

Det var länge sedan man såg dig beelsebub. Häng med nästa gång vetja (läs: häng på forumet lite mera :7peta ).

beelsebub skrev:
Synd att ni skulle träffas på den sämsta syltan i Uppsala :fyllisar ..........annars hade jag hängt på i afton.

Men ni får ha det så trevligt allihopa.........å käka med förstånd, ty många har lämnat den Irländska puben med magsmärtor & illamående av oanade mått :3freak

Det var väl något problem med en utav kockarna som jobba där tidigare..... ??

Det problemet är inte aktuellt längre...... ;)

Trevligt som vanligt och hittills inga märkliga magsmärtor eller andra åkommor.

/Gurra

beelsebub skrev:

:hihi :lol :rofl Helt rätt :) !

:död Lite dårlig i magen var man efter kvällen :(

JoS skrev:
Du får väl se till att gå ut med en varning lite tidigare nästa gång. :tummenupp Än mår man bra iaf.

Det var länge sedan man såg dig beelsebub. Häng med nästa gång vetja (läs: häng på forumet lite mera :7peta ).

Klart jag hänger med, med då måste man välja "syltor" med bättre omsorg......än svenssons & o´connors!!
Finns väl ingen anledning att plåga vare sig gommen eller själen med att beträda dessa ?!?

Så gärna följer jag med..........när smaken är av god sort & man kan njuta av er närvaro, kära sporthojsåkare :fyllisar ...............utan att må illa över mat, dryck & service av urusel karaktär :huvet

Lotta skrev:
Det var väl något problem med en utav kockarna som jobba där tidigare..... ??

Det problemet är inte aktuellt längre...... ;)

Jadu Lotta, förstår inte din frågas relevans, eller om det nu var en betraktelse av mer retorisk karaktär......... :arsele

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti