AW Myteri...5/12 kl18 Kom dit!

Bokat 12 platser på Tavernan i Uppsalabävrarnas vänner!

Kidden kan du uppdatera första inlägget? Det kan hända att man checkar adressen innan man drar men inte orkar läsa genom hela tråden....


Vi kommer att vara där från strax efter 17. (så att ni vet ifall fler känner för att dyka upp tidigare)
 
Kidden kan du uppdatera första inlägget? Det kan hända att man checkar adressen innan man drar men inte orkar läsa genom hela tråden....

Fan va smaaart du ä!
Jag som just hade tänkt sms:a alla!
Då slipper jag ju de :)

<edit<: Såvitt jag kan se av bluegreengrey´s sammanfattning så skall Ullis och Morecore uppdateras.
Ullis nummer har jag, men ven når Morecore (Jonas) ?
 
Last edited:
1. Ullis - det var fan på tiden
2. Sb - AW inventarie
3. Tim - Sb's kollega från Irland
4. Morecore (aka Jonas) - debuterar i Uppsala
5. Dr.Bike
6. Doktorinnan
7. Kamikaze Kid (första dagen som arbetslös ) Med Malin om hon är pigg
8. Affe_R1
9. Duchess. (Eventuellt kanske)
10. Bluegreengrey (ja jag tittar upp ur jordhålan ;)
11.
Mr Moody
nu så
 
det ska bli spännande det här. Ska Mr Moody banga ikväll igen? Och vad ska doktorn komma med för bortförklaring ikväll?

Eller kommer det otroliga att hända, alla kommer på AW:n?

Ser med spänning fram mot kvällen! :tungan

1. Ullis - det var fan på tiden
2. Sb - AW inventarie
3. Tim - Sb's kollega från Irland
4. Morecore (aka Jonas) - debuterar i Uppsala
5. Dr.Bike
6. Doktorinnan
7. Kamikaze Kid (första dagen som arbetslös ) Med Malin om hon är pigg
8. Affe_R1
9. Duchess. (Eventuellt kanske)
10. Bluegreengrey (ja jag tittar upp ur jordhålan ;)
11.
Mr Moody
nu så
 
1. Ullis - det var fan på tiden
2. Sb - AW inventarie
3. Tim - Sb's kollega från Irland
4. Morecore (aka Jonas) - debuterar i Uppsala
5. Dr.Bike
6. Doktorinnan
7. Kamikaze Kid (första dagen som arbetslös ) Med Malin om hon är pigg
8. Affe_R1
9. Duchess. (Eventuellt kanske)
10. Bluegreengrey (ja jag tittar upp ur jordhålan ;)
11. Mr Moody
12. Nike
 
Tack ni som mailade, tur att man kollar mailen på telefonen när man jobbar på en arbetsplats utan dator!
Ses om 30 min! :tummenupp
 
Jäklar va trevligt med mycke folk...

Vi blev nog 15 pers ink lilla Malin.
Skoj.

Hoppas på samma uppslutning tills vi ska på Säckpipestället som SB önskat!
 
Hoppas på samma uppslutning tills vi ska på Säckpipestället som SB önskat!

Observera att jag inte tar ansvar för det, jag har aldrig varit där..

Fast jag tycker du kan fråga innan du bokar om dom fixar splittad nota annars kan vi välja ett ställe som gör det. Att det ska vara så svårt.
Den här gången stämde det visserligen men varför ska vi hålla på och strula, det är ju vi som är kunder!

Tack för ikväll!
 
Observera att jag inte tar ansvar för det, jag har aldrig varit där..

Fast jag tycker du kan fråga innan du bokar om dom fixar splittad nota annars kan vi välja ett ställe som gör det. Att det ska vara så svårt.
Den här gången stämde det visserligen men varför ska vi hålla på och strula, det är ju vi som är kunder!

Tack för ikväll!


Det brukar aldrig vara populärt.
Varför kan jag inte förstå.
Måste ju kunna gå att ha en per stol istället för bord.
Blir förvisso lite mera jobb men enklare vid betalningen.

Stämde det perfekt alltså? :tummenupp
 
Annars kanske 4 pers/nota skulle funka. Inte svårt för varken oss eller dem.

Tack för en trevlig kväll. Å extra tack till SB som erbjöd sej köra hem mej & till JoS som faktiskt körde hem mej. Mina onda "tassar" är mycket glada tassar, med tanke på att jag slapp gå mer än nödvändigt :)
 
Kolla med restaurangen om någon hört av sej till dem då. Var det fler än er som åt oxfilé? P-A tog väl en bit, eller?

Ingen fler åt oxfile vad jag vet...
Pa mådde bra....lite mysko att båda börjar må skit exakt samma tid på natten 8 timmar efter intag av mat....

Vi mådde båda illa när vi kom hem :(
 
Last edited:
Shit pomfritt.
Eller så kanske man inte ska påbörja en mening när man hör vad som hänt =)

Utöver magrelaterade problem så tycker jag att någon borde ha tagit någon bild
på tillställningen och skickat upp här på sh : )
 
Kolla med restaurangen om någon hört av sej till dem då. Var det fler än er som åt oxfilé? P-A tog väl en bit, eller?

Nja - det var av den file´bit som låg på pizzan = helt genomgjord.
Kina´s bit var ju en tornedous så den behöver ju inte kommit från samma bit lixom, + att den inte var helt genomgjord heller.
Vilket kan spela roll om den redan från början var förpestad med baciluser.

Shit pomfritt.
Eller så kanske man inte ska påbörja en mening när man hör vad som hänt =)

Utöver magrelaterade problem så tycker jag att någon borde ha tagit någon bild
på tillställningen och skickat upp här på sh : )

Det gjorde jag nog kanske ja?
Ska kolla kameran och isf om det är ok för deltagarna så lägger jag upp nån bild.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top