AW fredag

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Bikestreet och jag tänkte dra till Vasastan på fredag för lite after work. Är några fler sugna är det bara att komma. :)

Nr om någon behöver det, 0733 67 12 45.

Tid: 1730-

Last edited:
Hade det inte varit för att jag skulle till Ö-vik så hade jag hakat på :)

Usch jag mådde dåligt dagen efter förra kvällen på vasastan, deras mat måste vart dålig :rolleyes:

yepp..ska spana på d.
Är d nån av er som har en ros i kavajen så man känner igen er eller hur går detta blind-man-dating till ?

Bara så ni vet så e ölen lömsk på vasastan:-)

Och så tar dom ut avgift för kortköp under 100kr så skall man köpa öl för 25kr så måste man köpa 4st åt gången. :näsblod

Usch jag mådde dåligt dagen efter förra kvällen på vasastan, deras mat måste vart dålig :rolleyes:

Jag är inte så smart dock så jag går dit igen.. :)

yepp..ska spana på d.
Är d nån av er som har en ros i kavajen så man känner igen er eller hur går detta blind-man-dating till ?

Jag kommer ha på mig en röd/grön-rutig flanellskjorta, jeans å myggjagare. Håll utkik vet ja.. :D

Eller ring, 0733 - 67 12 45 ;)

Last edited:
Och så tar dom ut avgift för kortköp under 100kr så skall man köpa öl för 25kr så måste man köpa 4st åt gången. :näsblod

Jag är inte så smart dock så jag går dit igen.. :)

Jag kommer ha på mig en röd/grön-rutig flanellskjorta, jeans å myggjagare. Håll utkik vet ja.. :D

Eller ring, 0733 - 67 12 45 ;)

nånting säger mig att jag kommer o stå i ett hörn o dricka bers för mig själv :näsblod
jag kommer iaf att ha en CBR900 i kavajen..så ni vet :)

nånting säger mig att jag kommer o stå i ett hörn o dricka bers för mig själv :näsblod
jag kommer iaf att ha en CBR900 i kavajen..så ni vet :)

Skall hålla utkik men annars får du ringa! Inte skall du stå i ett hörn å :öla själv! :)

Ska ni vara där hela kvällen? och var ligger det? sitter med en drink nu men kommer nog inte in till stan fören vid 10-11 tiden i kväll har ni nått nummer så man ka nå er i kväll. Skall träffa några kompisar på Lårensbergs nattklubb men är det tråkigt där så kan det v skoj och träffa hojburna vänner.

Jag är på väg in strax. Det bjuds enligt utsago på tacos. :tummenupp

det är tacos som de bjuds på, vet inte hur länge de finns nåt jvar.. :glupsk

mintt nr e 0733 671245 till tallar-crille. vet inte hur länge vi e här men slå en signal. :)

Ska ni vara där hela kvällen? och var ligger det? sitter med en drink nu men kommer nog inte in till stan fören vid 10-11 tiden i kväll har ni nått nummer så man ka nå er i kväll. Skall träffa några kompisar på Lårensbergs nattklubb men är det tråkigt där så kan det v skoj och träffa hojburna vänner.

Var de du som ringde mig när jag hade kommit hem och gått & lagt mig? :tungan

Tack för en trevlig kväll som, som vanligt slutade lite väl blött :)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien