AW 7/11 O'Learys

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Ort
.
Hoj
Lilla Råttan
Vi kör en favorit i repris.

Tid: Onsdag 7/11 kl 18.00

Plats: O'Learys, Dragarbrunnsgatan 36
http://www.olearys.se/ (Förhoppningsvis inga stökiga sportsändningar... )

Alla kommer väl den här gången?

Jag kommer:

1. Titania
2.
3.
4.
5.
...
 
Jag kommer:

1. Titania
2. JoS
3.
4.
5.
...
 
Å jag bangar som vanligt.

Jag kommer att dyka upp på AW efter nyår först, då plugget är ÖVER :yoparty

/// Ullis
 
Jag kommer:

1. Titania
2. JoS
3. Nike...om jag hinner
4.
5.
 
Jag kommer:

1. Titania
2. JoS
3. Nike...om jag hinner
4. Duchess
5. Kamikaze kid
6. Malin (i barnstol)

7. Mr Moody(troligtsvis...givetvis)
 
Går det att få någon typ av Mc tävling uppspelad då?
Så vi slipper se fotbollsspelare som kastar sig åt alla håll och tar sig på vaderna. :rolleyes:

Uppdrag till AW Generalen! :tummenupp
 
Går det att få någon typ av Mc tävling uppspelad då?
Så vi slipper se fotbollsspelare som kastar sig åt alla håll och tar sig på vaderna. :rolleyes:

Uppdrag till AW Generalen! :tummenupp

Uppdrar åt KK att ta med sig en dator och lämplig RR-rulle. :tummenupp

Tyvärr bangar jag ikväll, har hänt grejs som jag måste prioritera.

Jag passar också på att uppdra åt KK, (stf AW-general) att starta nästa AW-tråd eftersom jag bara sporadiskt kommer att ha datorkontakt från ytlandet och inte är tillbaka förrän 21/11 (nästa AW-onsdag).

:solochbadflino:
 
Jag kommer:

1. Titania
2. JoS
3. Nike...om jag hinner
4. Duchess
5. Kamikaze kid
6. Malin (i barnstol)
7. Mr Moody(troligtsvis...givetvis)
8. Jezqio
9. MaryTwice
 
Uppdrar åt KK att ta med sig en dator och lämplig RR-rulle. :tummenupp

Tyvärr bangar jag ikväll, har hänt grejs som jag måste prioritera.

Jag passar också på att uppdra åt KK, (stf AW-general) att starta nästa AW-tråd eftersom jag bara sporadiskt kommer att ha datorkontakt från ytlandet och inte är tillbaka förrän 21/11 (nästa AW-onsdag).

:solochbadflino:

Har ingen bärbar dator...

Vafan smiter du?
Då lämnar jag Frun och dottern hemma och partar loss ordentligt.:yoparty

Nästa AW fixar jag.
Det är uppfattat!
 
Det var god hamburgare och öl som vanligt ; )
Aldrig uppskriven på aw listan (inget tvång heller) men dyker upp iaf ; )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top