Aw 5/12 vi får komp,gratis bowling allihopa!!!!

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
:tummenupp Ja efter vårt klagomål ,så ringer han från Tarveran och erbjuder hela gänget gratis bowling och dyl!!!!

Det glädjande samtalet kom just nu tis kl 13.07..

Han upptäckte att vi var ett stort gäng som gick ofta ut på Aw...

Så nu är det bara att boka dag /helg/ kväll framöver så fixar jag resten..

Det ska bli jäkla kul..

Väl mött

/Kina
 
Nästa AW?! vi behöver ju inte äta och om det är gratis behöver vi ju inte splitta notan ;)
 
Det var som tusan...
Det lönar sig att inte ge upp, bra jobbat Patrik :tummenupp
 
Joooo innan jul!!!!
 
Kul

Är borta t.o.m den 19.e så om det går att lägga det efter jul/nyår vore ju bäst.

Tycker jag :)
 
Det var ju en kul vändning för er då ni var så onöjda med stället!
19 är iaf jag redan uppbokad så efter jul passar nog bättre ; )
 
tja har datorhaveri. Sitter på tjejens skola o kikar nu. Om det blir AW innan jul så slå ett sms om ni vill, så man inte missar vad som händer på SH :tummenupp

0705 277244
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top