Avställning??

Gick med
9 Jul 2008
Hoj
Kawasaki, ZR-7 (skrot) Ducati Monster S4 "Carbon edition"
Nu när sessongen börjar närma sig den tråkiga änden (slutet):mad:

När brukar Ni ställa av hojen??:confused:

Eller kör ni vintern igenom:näsblod

Jag brukar också ställa av i September men det beror på vädret, ibland kan Oktober vara någorlunda.

Ställer inte av..
Betalar bara 1200 per år i förs...
Offroad är bra för små plånböcker :tungan

Ställa av? Då måste den ju vara påställd!

Varför sitta å bestämma när man ska ställa av? :va Å varför ställa av över huvud taget? Visserligen har jag helårsförsäkring, men jag kör så fort det är halkfritt året runt ;) Hojar är till för att användas :fakta

Varför sitta å bestämma när man ska ställa av? :va Å varför ställa av över huvud taget? Visserligen har jag helårsförsäkring, men jag kör så fort det är halkfritt året runt ;) Hojar är till för att användas :fakta

Skulle jag också göra.. MEN:
1. Jag kan ställa av hojen o på så sätt få ner årspremien till lite mindre fantasi summa.
2. Jag vill inte betala vägskatt till pappa staten på vintern.
3. Jag kommer inte köra i vinter iaf. Då åker jag skidor:) /skoter:yoparty eller annat vinter skoj:tummenupp

Tack för svaren. Som jag tänkt då. ställa av om tre veckor.

Last edited:
Va fan har det för betydelse när alla andra ställer av? :va ? :va

Oj, hetsig kille.... Trådskaparen kanske bara var nyfiken på hur länge de flesta åkte med sina hojar på året... Tyckte också det var lite intressant faktiskt... ;)

Själv tänkte jag ställa av den (beroende på vädret) men som det ser ut nu, i månadsskiftet sept-okt...

Va fan har det för betydelse när alla andra ställer av? :va Skulle du ställa av i december istället, om alla vi andra gjorde det? :va

Oj oj oj.. inte visste jag att en så enkel fråga skulle väcka så ont blod.

Jag hade tänkt ställa av nu i månadsskiftet men ville bara höra hur länga några andra körde.

Ledsen om denna enkla fråga har väckt anstöt hos dig:va

LOL hehe...king:yoparty

*/ ?>
Back