Avslappnande musik sökes!

Höddu patrix... din email funkagerar ju ikke... Jag har "Start Trouble - Chemical". Hör av dig om du vill ha den
 
kaZmur skrev:
Höddu patrix... din email funkagerar ju ikke... Jag har "Start Trouble - Chemical". Hör av dig om du vill ha den


Tja, såg att du hade addat mig på msn,
Lyckades få ner låten inatt så tack ändå
 
raceman_peps skrev:
En gammal favorit är ju Kitaro. Väldigt avslappnande!

Men jag vill rekomendera att du letar upp en serie blandade sköna chill skivor från Hedkandi ( http://www.hedkandi.com )
Winter chill och serve chilled samlingarna är något jag inte kan leva utan numera! Ett tips i den eminenta tidningen Café ledde mig in på spåret. 1:a skivan blev serve chilled 2 och sen dess har det blivit i princip alla! Mysiga att ladda Mp3 spelarn med... :tummenupp


Hoho Kitaro, nu väcks gamla minnen till liv! När man lekte anden i glaset och lyssnade på Kitaro som 13-14 åring.

Nu måste jag nästan leta fram nån gammal Kitaro-skiva bara för det.
 
Föresten, vad sjunger Start Trouble om i låten "Chemical".
Mina högtalare brukar hålla inne med sk. "välljud" iform av sång =p.


Så hittade precis låten i text =)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top