Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FeeBee skrev:2197546Nej, inför lag om att man ska ha skinnställ också!
Du missa alternativet är dum LR?korvgubbe skrev:2197535Som rubriken lyder:
- Vill du avskaffa lagen om hjälm när man kör hoj? Är det dags att upphöra med detta överförmynderi?
FeeBee skrev:2197546Nej, inför lag om att man ska ha skinnställ också!
Okej, ursäkta om jag uttryckte mig otydligt, det borde stå ungefär såhär i lagboken;Kuritas skrev:2197634Men vi touringfuckon som gillar gårtecks då? Kan inte vi få slippa?

korvgubbe skrev:2197535Som rubriken lyder:
- Vill du avskaffa lagen om hjälm när man kör hoj? Är det dags att upphöra med detta överförmynderi?
FeeBee skrev:Undantag endast för Touringfuckon som av okänd anledning helst vill posa i bävernylon.

Starstriker skrev:2197695Nu ska de tom lagstifta om hjälm när man trampar vanlig cykel....
FeeBee skrev:Undantag endast för Touringfuckon som av okänd anledning helst vill posa i bävernylon.
Bra, då är vi överrens? Skinnställ för oss, gorrtexx för er..!Kuritas skrev:2197713![]()
He he! Funkar det för en 3-åring så funkar det för mig!

när man kraschar.FeeBee skrev:2197720Bra, då är vi överrens? Skinnställ för oss, gorrtexx för er..!![]()

Starstriker skrev:2197695Lycka till. Nu ska de tom lagstifta om hjälm när man trampar vanlig cykel....
Markus skrev:2197767Har du skinnställ när du åker runt på din imaginära sporthoj?![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem