Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt:
"... människor som använder telekommunikationstjänster utgör därför i sig själv ett intrång i såväl privatliv som korrespondens."
(Lagrådets remissvar)
Har svårt att förstå uppståndelsen.
Internet och e-post är i sig ett hot mot vår integritet. Jag ser inget konstigt i att den underkastas övervakning/kontroll och är inte tillräcjligt konspiratorisk för att vara orolig att det leder till att Svenssons får sitt vänsterprassel avslöjat eller sina värderingar registrerade.Exakt på vilket sätt vill du använda den fulkvoten?
Exakt på vilket sätt förstår du inte uppståndelsen, och följderna av förslaget?
Internet och e-post är i sig ett hot mot vår integritet. Jag ser inget konstigt i att den underkastas övervakning/kontroll och är inte tillräcjligt konspiratorisk för att vara orolig att det leder till att Svenssons får sitt vänsterprassel avslöjat eller sina värderingar registrerade.
Ytterligare ett underbart sosse förslag... att någon ens röstar på dem är ett under.
är inte tillräcjligt konspiratorisk för att vara orolig
Jag har aldrig skämts för att vara svensk förrän nu.
Snyggt slag i luften av FRA. Visst kommer de säkerligen fånga folk pga den lagen, men den kommunikationen som är värdefull har ändå sänts krypterad det senaste årtiondet.
extremt osmaklig.
Jag tror markus är överlycklig, på riktigt!Var är alla fundamentalister som förespråkar övervakning i tid och otid?

|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |