Avkörning!

Tack så mycket allihop för att ni tänker på mig!!

Har precis kommit hem nu, allt har varit stabilt på sjukan och ingen av blödningarna har spridit sig i buken som tur är! Så om jag bara tar det lugnt nu i ett par veckor så får jag behålla mjälten.

Som sagt så blöder vägen riktigt mycket så om ni kör där så ta det jävligt lugnt!

Har haft en riktig tur, kan inte komma på ett annat scenario som hade kunnat sluta bättre så jag är vid gott mod! Hojen ska nog gå att laga, den delen av ramen som knäcktes var den delen som sadel och kuts sitter på så jag hopas att den går att svetsa dit igen. I övrigt så har den klarat sig bra, kåpor har fått lite repor men är hela och framlampa är oskadd.

Tack ännu en gång allihop! Kommer nog ner o snackar lite på statoil imorgon :tummenupp

bjorasen skrev:
2314143 Tack så mycket allihop för att ni tänker på mig!!

Har precis kommit hem nu, allt har varit stabilt på sjukan och ingen av blödningarna har spridit sig i buken som tur är! Så om jag bara tar det lugnt nu i ett par veckor så får jag behålla mjälten.

Som sagt så blöder vägen riktigt mycket så om ni kör där så ta det jävligt lugnt!

Har haft en riktig tur, kan inte komma på ett annat scenario som hade kunnat sluta bättre så jag är vid gott mod! Hojen ska nog gå att laga, den delen av ramen som knäcktes var den delen som sadel och kuts sitter på så jag hopas att den går att svetsa dit igen. I övrigt så har den klarat sig bra, kåpor har fått lite repor men är hela och framlampa är oskadd.

Tack ännu en gång allihop! Kommer nog ner o snackar lite på statoil imorgon :tummenupp
skönt att höra du är hemma och allt verka läka bra ,vi ses på statoil imorn kanske

bjorasen skrev:
2314143 Tack så mycket allihop för att ni tänker på mig!!

Skönt att höra! hojen är ju ett materiellt ting och går att laga...det är värre med kröppa!

Ta det lugnt så ses vi snart på vägen eller SRW!!

Skönt att få se dig skriva att det ser bra ut och att du mår bra. Ta det nu lungt och läk.

Vila och krya på dig!

//Cel

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back