Avgassystem

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Jag tog bort burken (slutdämpan) på mitt system för att se om det blev någon skillnad. J_VLA vad det gjorde på hojen. gick som f_n.

MEN finns et någon riks att den blir för bra och att den skär eller något sådant. Nu har jag en liten glipa mellan burken och systemet. Låter lite mer men går fan så mycket bättre!

Tack på förhand

Poyjs skrev:
Jag tog bort burken (slutdämpan) på mitt system för att se om det blev någon skillnad. J_VLA vad det gjorde på hojen. gick som f_n.

MEN finns et någon riks att den blir för bra och att den skär eller något sådant. Nu har jag en liten glipa mellan burken och systemet. Låter lite mer men går fan så mycket bättre!

Tack på förhand
klart att det finns risk att den skär! det är ju 2-takt! den måste ha motstånd i avgassystemet....

Poyjs skrev:

Tack på förhand

Kanske skulle sota ur systemet. :va

Bara en tanke. :7peta

gör som alla andra o töm barkre burken. sen tar du o håller koll på tändstifter så att den inte går för snålt. bestycka om annars :tummenupp :D

Jo jag tittat på stifftet, får för lite såppa men går att fixa. Jo har kollat på burken men e J_VLIGT kronlig att tömma. Finna inga svets/nit ställen.

Vad göra?

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back