AvgasSystem?

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
:(
Någon som har något kul förslag på System? förutom Fp...
till Husaberg !!
Är inte ute efter effekt jo ganske lite då!!
Men det ska låta SATAN :yoparty :yoparty :yoparty

Kan även tänka mig slutburken från Fp inte helsystem!!!
 
Last edited:
fp

jonas47 skrev:
Någon som har något kul förslag på System? förutom Fp...
till Husaberg !!
Är inte ute efter effekt jo ganske lite då!!
Men det ska låta SATAN :yoparty

varför vill inte du va som alla andra da? :D :D va fan akrapovic är ju coolt men inte låter de mycke o snordyrt. fp är bäst o låter mest //ilar
 

Bifogat

  • image8.jpg
    image8.jpg
    6.5 KB · Visningar: 30
saint skrev:
varför vill inte du va som alla andra da? :D :D va fan akrapovic är ju coolt men inte låter de mycke o snordyrt. fp är bäst o låter mest //ilar

funderar starkt!! Blir det nå isköra för dig i vinter?
 
fp

jonas47 skrev:
funderar starkt!! Blir det nå isköra för dig i vinter?


Nej sålde crossfälgarna men har monterat på regndäck så jag kan åka så fort snön smälter. Har du hört hur de går för Petter med gocartlokal?
 

Bifogat

  • Husaberg sida liten.JPG
    Husaberg sida liten.JPG
    55 KB · Visningar: 81
Skulle kunna tänka mig att en kompis som fick med sig en dämpare från sydafrika skulle kunna sälja den just pga det för tävling ALLDELES för höga ljudet. Värsta jag hört iaf.... Inget helsystem utan bara dämparen/förstärkaren. Ska jag kolla???
 
Supermoto skrev:
Skulle kunna tänka mig att en kompis som fick med sig en dämpare från sydafrika skulle kunna sälja den just pga det för tävling ALLDELES för höga ljudet. Värsta jag hört iaf.... Inget helsystem utan bara dämparen/förstärkaren. Ska jag kolla???

ok Skicka pm när du vet :banana
 
saint skrev:
Nej sålde crossfälgarna men har monterat på regndäck så jag kan åka så fort snön smälter. Har du hört hur de går för Petter med gocartlokal?

Tycker det verkar som det är bara snack på dom ....
Men sitt jag språka me dem så va det väldigt pågång! öppnar någon gång i januari sa han då, så vi får hålla tummarna. Dom ville att vi ska hjälpa dom att skruva däck. Han skulle säga till när det va dax! Frågan om det blir av bara..
 
jonas47 skrev:
Någon som har något kul förslag på System? förutom Fp...
till Husaberg !!
Är inte ute efter effekt jo ganske lite då!!
Men det ska låta SATAN :yoparty

He he, kul med lite Huliganer...

Jag har ett system t Husaberg f'rdigutvecklat t slutet p[ januari som det ser ut... Kommer att vara speciellt utvecklat f;r SM-racing... Så, har du inte bråttom...

Daniel...
 
ypvs skrev:
He he, kul med lite Huliganer...

Jag har ett system t Husaberg f'rdigutvecklat t slutet p[ januari som det ser ut... Kommer att vara speciellt utvecklat f;r SM-racing... Så, har du inte bråttom...

Daniel...


Gött Allt är intressant MER MER MER
 
ypvs skrev:
He he, kul med lite Huliganer...

Jag har ett system t Husaberg f'rdigutvecklat t slutet p[ januari som det ser ut... Kommer att vara speciellt utvecklat f;r SM-racing... Så, har du inte bråttom...

Daniel...

:tummenupp Låter bra, skrive n ny tråd då :banana
 
fp

jonas47 skrev:
Tycker det verkar som det är bara snack på dom ....
Men sitt jag språka me dem så va det väldigt pågång! öppnar någon gång i januari sa han då, så vi får hålla tummarna. Dom ville att vi ska hjälpa dom att skruva däck. Han skulle säga till när det va dax! Frågan om det blir av bara..
jag horar lätt ihop 1000däck om jag bara får köra skiten ur husan nån gång jag har ju fan bara kört den i bänk har inte fått dit fram bromsoket än hade ett nissinok men nu har jag ditt gamla husaok skrapat o fint :tuttar :banana :tuttar :tuttar :banana :tuttar
 
saint skrev:
jag horar lätt ihop 1000däck om jag bara får köra skiten ur husan nån gång jag har ju fan bara kört den i bänk har inte fått dit fram bromsoket än hade ett nissinok men nu har jag ditt gamla husaok skrapat o fint :tuttar :banana :tuttar :tuttar :banana :tuttar

Va det någe klossar kvar på det oket?
 
Köp big gun!!!
mitt till xr 650 lät: 111db
för de som ligger bakom känns det som om huvudet ska spricka :huvet

de har till husa under others!!!

:yoparty :yoparty :yoparty
 
devetdu skrev:
Köp big gun!!!
mitt till xr 650 lät: 111db
för de som ligger bakom känns det som om huvudet ska spricka :huvet

de har till husa under others!!!

:yoparty :yoparty :yoparty[/QUOTE


--------------------------------------------------------

Finns det någon bra hemsida För priser med mer?
 
saint skrev:
varför vill inte du va som alla andra da? :D :D va fan akrapovic är ju coolt men inte låter de mycke o snordyrt. fp är bäst o låter mest //ilar


Kanske lite OT. :tungan

Men hur är Akra på SM sidan?? Rent EFFEKT mässigt??
På spårthåjar så är det ju ofta bland det bästa.

Jag vill låta mindre, men vill ändå ha mesta möjliga effekt.
Jaghar en XR med Orginal race insatsen. Och det låter för mycket imho. Jag måste ha öronproppar om jag kör med crosshjälmen. :mad:

Jag vill kunna wheela ifred och inte behöva oroa mig för att grannarna 3 km bort ska ringa polisen för att jag stör deras Bingolotto... :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top