Avgassystem till Suzuki GSX600F -93?

Fenat

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gsx600f
Hej.

Har kollat runt på lite olika sidor men har inte hittat riktigt. Letar efter ett avgassystem, med bara en ljuddämpare istället för två som sitter original. Har hittat amerikanska återförsäljare men vill helst köpa i Sverige. Finns det?

Har inte så stor koll på det här så tänkte kolla här.

Orkar inte leta fram någon svensk sida med många olika märken men har en dansk där du ev. kan hitta något intressant och sedan hitta en svensk återförsäljare (google?) www.holtugmc.dk är adressen.

Edit: Och sen klickar man på Tilbehør ...

Last edited:
Leta efter skrotar i stickyn i teknikdelen. Nyare GSX600F samt bandit600 system skall passa(samma motor).

Tackar.

Bandit 600 är GSF 600, right? I sådanafall så ska altså detta passa till min mc?
https://iws.infoflex.se/iws/store/bike/item.htm?item.id=7188464
För det är väl inte bara slutdelen eller? 4-1 antog jag betyder fyra till ett. De hade andra system också men de var bolt-on/slip-on. Som jag har förstått så är slip-on bara slutdelen.

Skämmer jag ut mig just nu eller är det jag tror korrekt? :gnissla

Tackar.

Bandit 600 är GSF 600, right? I sådanafall så ska altså detta passa till min mc?
https://iws.infoflex.se/iws/store/bike/item.htm?item.id=7188464
För det är väl inte bara slutdelen eller? 4-1 antog jag betyder fyra till ett. De hade andra system också men de var bolt-on/slip-on. Som jag har förstått så är slip-on bara slutdelen.

Skämmer jag ut mig just nu eller är det jag tror korrekt? :gnissla

Bolt-on är bara dämparen, slip-on är med mellanröret också och 4-1 är grenrör, mellanrör och dämpare dvs helsystem och ja, det betyder fyra rör till ett. Finns också 4-2-1, 4-2, 2-1... Ebay.de är också ett tips, finns en del till bandit och sånt där billigt!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard