Avgassystem till husa 650

kolla bak på mitt acra det är en händigeHarrylagning och det är hur jävla bra som helst, Stoffy knäcker harry lagar johan använder, kretslopp, snubben kan fixa allt i metal tror jag, vad skulle vi i örebro göra utan Harryboy:pannkyss :tummenupp
TACK GRABBAR DET VÄRMER .när man får höra sånt här så blir man glad :yoparty jag brinner för den här sporten och ingenting är omöjligt :D .fixar det mesta SLANGLÖST..uppsammlings kärl..däckkrängare..svetsar motorblock..+ toppar ..avgassystem ,lagar, bygger om ..slitage skydd till våra stövlar..krashpuckar till fotpinnar+sving..hasplåtar..db killers till ljuddämpare..adapters till bromsar..mm..mm..tack stoffy å johan nu lever man ett par år till :pannkyss till er båda

se så fint det kan bli för bara 2200 kr ! :tuttar

profilepic35582_2.gif

Tjena!
Jag funderar på att beställa ett sådant slipon till min Husaberg 650, jag har en 2008, nån som vet om det passar?
Det står ju 05-07 på deras hemsida,..jag har mailat dom, men inte fått något svar.
Tacksam för svar!

Mvh Johnny

01 har eget system
02, 03 och 04 är samma
05 och framåt är samma

01 har eget system
02, 03 och 04 är samma
05 och framåt är samma

Klockrent!
Jag fick hem mitt Doma slipon idag ifrån tyskland, Ska montera det imorrn.. Då behöver jag inte vara orolig för att det inte ska passa :)
Tackar för ditt svar!

Mvh Johnny:tummenupp

Klockrent!
Jag fick hem mitt Doma slipon idag ifrån tyskland, Ska montera det imorrn.. Då behöver jag inte vara orolig för att det inte ska passa :)
Tackar för ditt svar!

Mvh Johnny:tummenupp

Just fått på mitt Doma, valde 96 db.
Det är ett dovt muller på låga och sen klart vassare när man vrölar på.
Doma-skylten sitter på höger sida, vilket alltså blir inåt hojen, lite mupp men spelar inte stor roll.
Var även något större invändigt jämfört med original där det ska på röret, jag stoppade värmebeständig packningsmassa mellan och det är tätt.
Innan körde jag med helt urplockad originaldämpare, alltså vare sig invändigt rör eller dämpull, det lät för mycket men jag tyckte att den svarade lite bättre på gas än Doma gör, men det är bara en känsla, kanske bara ljudet som påverkar.
Men Doma är koniskt invändigt och mynningen är under 50 mm som resten av systemet är, så det borde ju bromsa något - rätt?

Bifogat

• dämparn.jpg
    dämparn.jpg
    15.8 KB · Visningar: 67
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup