Avgasport gsxr 1000

suka_racing

MR suzuki
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Suzuki gsxr 600 -07
Hej!
Tänkte höra om någon vet hur man får bort felkoden som ges när avgasporten är borttagen. Det är årsmodell 02

hmm länken funka inte bra :va hadde samma problem med min 01:a skrev en tråd om det ska kolla om jag hittar den..

Ok, jag behöver alltså inte lämna in den.
Utan bara till att klippa av och tejpa så att kabeln inte får kontakt med något.

Tack så mycket för hjälpen

suka_racing skrev:
Ok, jag behöver alltså inte lämna in den.
Utan bara till att klippa av och tejpa så att kabeln inte får kontakt med något.

Tack så mycket för hjälpen

japp bara o klippa o tejpa :tummenupp

En fråga till. När jag då har klippt denna kabel, vet då datorn om att avgas porten är borta eller har man enbart lurat datorn så att den tror att den är borta?

suka_racing skrev:
En fråga till. När jag då har klippt denna kabel, vet då datorn om att avgas porten är borta eller har man enbart lurat datorn så att den tror att den är borta?
Jag har en Gsxr 1000 -01 som jag har helsystem på. När jag hade klippt den brun/svarta kabeln och isolerat den så hade jag inte satt dit de två kablarna till servomotorn till avgasporten. Det tyckte den inte om för då lös den röda lampan på panelen och F1 blinkade. Men det var bara att stänga av den och koppla dit kablarna till servot så funkade det på min iaf. Så jag lät den sitta och tog bara bort vajrarna. Hoppas att det funkar för dig!

suka_racing skrev:
Hej!
Tänkte höra om någon vet hur man får bort felkoden som ges när avgasporten är borttagen. Det är årsmodell 02
En fråga: Varför vill man ta bort avgasporten? På min 04:a tycker jag att man tappar i låg/mellan utan den!

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D