Avgas till zxr400, någon som kan hjälpa?

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R1-04 race/banhoj
Har tänkt skaffa en ny ljuddämpare till hojen då jag skruvade av den gamla och insåg att den väger på tok för mkt, dessutom är den lite tyst :tungan !
Grejen är att det inte verkar finnas alltför mycket utbud på slipon/bolton till just zxr400, de enda jag hittar finns på brittiska ebay.

Finns det någon som kan tipsa på sida/återförsäljare där jag kan få tag på det jag söker?
Tacksam för svar, skulle vara jättesnällt om någon kunde hjälpa mig med detta problem.
mvh/viktor

ViktorW. skrev:
Har tänkt skaffa en ny ljuddämpare till hojen då jag skruvade av den gamla och insåg att den väger på tok för mkt, dessutom är den lite tyst :tungan !
Grejen är att det inte verkar finnas alltför mycket utbud på slipon/bolton till just zxr400, de enda jag hittar finns på brittiska ebay.

Finns det någon som kan tipsa på sida/återförsäljare där jag kan få tag på det jag söker?
Tacksam för svar, skulle vara jättesnällt om någon kunde hjälpa mig med detta problem.
mvh/viktor

Dessa har från 209 Euro (-10% internetrabatt)
www.auspuffprofis.de

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard