Avdelningen skryt

HurtsLikeHell

Rock solid and fast!
Gick med
27 Dec 2005
Ort
Stockholm med hjärtat i Helsingborg
Hoj
BMW K1200s
Måste bara säga att jag blev lite förvånad när jag stod inne i stan (Sthlm alla lantisar) så sprang en turist ut i gatan helt tokig och tog fram kameran. Shit tänkte man. Fan jag är ju ganska cool... :yoparty

Blir dock lite besviken när han vinklar ner kameran och bara plåtar hojen. :pannkyss
 
Såg mig själv i ett spegelfönster när jag satt på hojen igår - ser rätt nice ut faktiskt :)
Sen gjorde jag min första ministegring igår. Kopplade upp den på 1ans växel, 10 tusen varv, pang --> på slangen :tummenupp (25 kw...:huvet)
 
Wonderboy skrev:
2350178 Såg mig själv i ett spegelfönster när jag satt på hojen igår - ser rätt nice ut faktiskt :)
Sen gjorde jag min första ministegring igår. Kopplade upp den på 1ans växel, 10 tusen varv, pang --> på slangen :tummenupp (25 kw...:huvet)
hehe har du inte precis tagit kortet? Funderar själv på när jag ska våga första gången.
 
ovan stående är ju hela meningen till varför man över huvud taget kör hojj, varför kör ni:confused:
 
Gjorde en pungkrossare i förra veckan på Lästmakargatan. En liten djävul så till mig att uppförsbacken från Norrlandsgatan var en bra idé att prova på första gången.

Ställde hojen rakt upp, tänkte oops och släppte av på gasen lite onödigt häftigt och krossade juvelerna på tanken. Fick sedan väja ganska kraftigt för en dubbelparkerad bil med en något förskräckt förare som tittade intensivt i backspegeln.

Och JA det är en BMW. Vad skulle han annars kolla på? ÄNNU en japsare?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top