ava mc

SENSEI skrev:
Eller så ville de sälja nya stift till dig?
Jag har enbart goda erfarenheter från ava.
Kanon service. Trevligt folk, Jag känner inte igen skitsnacket många här på forumet skriver.
Och är det bänkning och mappnin/justering du är ute efter så kan jag bara säga att Adi på ava är grymt kompetent. Han vet vad han pysslar med.

Och AVA har gott om kunder. Något många här på forumet inte verkar ha insett är att Sporthojar utgör 10% av hojkollektivet. Vi är dessutom pungslagna pga höga försäkringar. DVS inte någon köpstark grupp.
Om ni inte har förstått tidigare så är det kromslädarna som gör att våra handlare går med vinst. DVS vi bör altså tacka krompråmarna... :)

Något annat jag även lagt märke till är att om det kommer upp något negativt om Din MC här på forumet så blir den tråden ganska snabbt bortplockad. Antagligen på Din mc:s begäran.
Ava "bryr sig inte" De är mest förundrad över hur folk från helt andra landsdelar kan sitta och snacka skit om dem... Ofta folk som aldrig ens satt sin fot där.
Jag har iaf fullt förtroende för ava.. Utgår från egna erfarenheter.

Kul för dig att du gillar AVA....men varför utgår du ifrån att de som har taskiga erfarenheter "snackar skit" och bara häver ur sig en åsikt medan du sitter på hårda fakta? :va Jag har inga större problem med AVA, de är väl som handlare är mest dvs måttligt kunniga/intresserade vad gäller kundservice/kundvård. Går man in med den grundinställningen blir man nog inte besviken. Din MC är däremot en riktig jävla hönsgård, kommer aldrig att sätta min fot där igen.

Last edited:
AVA suger...........

Jag köpte en ny 12:a där -00.

Kollade upp med bilregistret av en viss "anledning", vem som var registrerad ägare innan mig... AVA, självklart eftersom att jag har köpt den där och det står det på kvittot.

NÄÄ, det var ett bolag som var registrerat på en box adress i Falun.
Det var ett 20-tal företag registrerade på samma adress.......

Sen var det företaget i påbörjad konkurs, kollade med PRV vad det innebar o så vidare. Då hade ägarna själva begärt företaget i konkurs!

(Atagligen kör AVA bolaget AVA ut mot kunder och så, men all risktagning tas på systerbolag :arsele

Ringde Kawasaki Sverige och nämnde detta, och ville diskutera med dom angående deras återförsäljares finasiella läga. Passade även på att nämna att hojblaskorna skulle gosa sig i detta om det kom fram.

Dagen efter plockade jag ut en ny demohoj.........och locket lades på.

Men jag skulle fannemej inte köpa en pinal från dom sedan dess :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...