fazerfun
Gudomlig sporthojare
SENSEI skrev:Eller så ville de sälja nya stift till dig?
Jag har enbart goda erfarenheter från ava.
Kanon service. Trevligt folk, Jag känner inte igen skitsnacket många här på forumet skriver.
Och är det bänkning och mappnin/justering du är ute efter så kan jag bara säga att Adi på ava är grymt kompetent. Han vet vad han pysslar med.
Och AVA har gott om kunder. Något många här på forumet inte verkar ha insett är att Sporthojar utgör 10% av hojkollektivet. Vi är dessutom pungslagna pga höga försäkringar. DVS inte någon köpstark grupp.
Om ni inte har förstått tidigare så är det kromslädarna som gör att våra handlare går med vinst. DVS vi bör altså tacka krompråmarna...
Något annat jag även lagt märke till är att om det kommer upp något negativt om Din MC här på forumet så blir den tråden ganska snabbt bortplockad. Antagligen på Din mc:s begäran.
Ava "bryr sig inte" De är mest förundrad över hur folk från helt andra landsdelar kan sitta och snacka skit om dem... Ofta folk som aldrig ens satt sin fot där.
Jag har iaf fullt förtroende för ava.. Utgår från egna erfarenheter.
Kul för dig att du gillar AVA....men varför utgår du ifrån att de som har taskiga erfarenheter "snackar skit" och bara häver ur sig en åsikt medan du sitter på hårda fakta?

Last edited: