Tror knappast Generalagenterna bryr sig om de är otrevliga mot kunderna så länge de säljer deras hojar samt sköter alla serviceavtal mm. AVA Mc kommer fortfarande leva på att behandla sina kunder illa så länge de säljer saker. Det är ju inte nån större merit och ev skryta med att man är säljare där mm. Skitbutiker kommer förekomma överallt, fördelen för AVA Mc är att de är alldeles för stora för att kunna dras ner i skiten ordentligt därför kan de fortsätta som de gör. Min tjej var intresserad av en Kawa ER-5 så både hon & jag åkte dit och verkligen kände och klämde på hojen samt provsatt men inte fan kom nån säljare. Sen tog vi kontakt med en säljare men han hade inte direkt lust att hjälpa till konstigt nog.

Det slutade med att vi åkte direkt över till Crossroad som tidigare låg i samma hus som Bilia i segeltorp och fick ett bra bemötande och köpte en ER-5 av dem istället. Det är bra att några är fortfarande positivt inställda på AVA Mc men i mina ögon så har de förlorat mig som kund, kan tänka mig att enbart titta på hojar där i fortsättningen.