Automatkoppling på motard...

jag har rekluse på min 450sx. cross och enduro funkar det bra men motard var det helt värdelöst på. det blir sånt grepp på bakhjulet så kopplingen slirar mest.den blev varm som fan bara av att åka runt på stan. tror man bränner den vid körning på bana.

ALDRIG, ALDRIG att jag kommer köra automat på en motard ALDRIG, även om det är mycket jobbigare att köra manuellt och jag kommer komma sist under varenda tävling! Hur ska man annars få till en slide? Och jag tycker lite det förstör halva tjusningen! :argpådato

Motardpilot till döden :yoparty :3freak

Edit: jag har lugnat ner mig nu och börjat andas igen :lol

Jag har en CRF450HM med en Rekluse koppling monterad. det är rena drömmen, jag har dock kopplings handtaget var, så att jag kan frikoppla eller koppling jucka när jag vill, jag kör både Enduro och Motard med den,
Funkar kanon, det ända är att man får justera dragläget ganska ofta, eftersom den sliter lammeller mer än normalt, men det löser man genom att köpa till en justeriongs sats som man sätter på styret. så nu kan jag justera dragläget direkt på styret under körning om jag så vill.

*/ ?>
Back