Automat laddare för mc-batteri?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Har precis köpt ett nytt batteri. Nu har jag läst mig till kunskapen att det behövs laddas lite innan man stoppar i det i hojen. Om man inte gör detta kan batteriets livslängd förkortas upp till 40 %.

Själv har jag bara en laddare som man själv får ta tiden med :brinnerup

Så, har du ett en automatisk batteriladdare (sån som vet när batteriet är fulladdat) och kan tänka dig att ladda mitt batteri? :)

Mark med vårkänslor

Mark skrev:
Har precis köpt ett nytt batteri. Nu har jag läst mig till kunskapen att det behövs laddas lite innan man stoppar i det i hojen. Om man inte gör detta kan batteriets livslängd förkortas upp till 40 %.

Så, har du ett en automatisk batteriladdare (sån som vet när batteriet är fulladdat) och kan tänka dig att ladda mitt batteri? :)

Mark med vårkänslor

Vi ska ha nån laddare här på jobbet. Ska kolla det och meddela dig imorgon.

Mark skrev:

Mark med vårkänslor

Har en värstingmodell som jag kan hjälpa dig med, eller som du tom kan få låna om du sköter transporterna själv.

Bor i Kallebäck...

Kanoners!!!

Johan, vi hörs imorrn! Ditt jobb är ju granne med mig.

Chrilla, skiter det sig med Jojoman så vore det kanon. Klart att jag står för transport. Ska du möjligtvis fika imorrn? :)

Mark skrev:
Kanoners!!!

Johan, vi hörs imorrn! Ditt jobb är ju granne med mig.

Chrilla, skiter det sig med Jojoman så vore det kanon. Klart att jag står för transport. Ska du möjligtvis fika imorrn? :)

Fika hinner jag tyvärr inte med pga tentapluggande. :(

Erbjudandet står fast.

Långa farbron skrev:
Vågar du verkligen vara utan den..... :7peta

Sist fick jag ju köra dig så du fick ladda batteriet :hihi

Vem behöver batteriladdare när man har privat färdtjänst? :D

Nu är batteriet laddat, eller var iaf. Körde slut det igår igen, men lyckades putta igång den.

Tack för hjälp och erbjudande.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back