Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
Och så att Madhonda blir på bra humör också.
Tack!!

Men det var inga dåliga kurvor på dom andra bilderna. Fint dekolletage på den ljusa och mörka tjejen som står tillsammans..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och så att Madhonda blir på bra humör också.
Jag har aldrig besökt någon "Ladies night", men kan man fylla Ejendals, så säljer lättklädda killar bra.
Läste för många år sedan läste jag att majoriteten av besökare på Clintan-film inte var unga män, utan milf.
Tro inte att cheyer ser Transporter-filmerna för biljakternas skull.
För att ta några exempel.![]()
Fast nu pratade vi inte shower, utan som reklampelare.
Men jag kan ju ha fel, visa en tant-tidning full av halvnakna män i annonserna så har du överbevisat mig.![]()
Tack!!
Men det var inga dåliga kurvor på dom andra bilderna. Fint dekolletage på den ljusa och mörka tjejen som står tillsammans..och dom va söta oxå.
Jag har besökt rätt många föreställningar av just Ladies Night. Lättklädda män är det snålt med där.
En humor som tilltalar kvinnor är det däremot gott om
Jag tror du har rätt.
Liksom den mesta av litteraturen riktad specifikt mot kvinnor. Både skönlitteratur och magasin.
Tack igen.!!
För jag antar att du syftar på bl.a. den där serien böcker som det blev sånt jävla rabalder om. 50 nyanser. FI fan vilket jävla blask.
Började på bok nr.1. Tragglade och tragglade och väntade på att den skulle bli
1. Bra.
2. Innehålla nåt vettigt.
3. Att jag skulle bli upphetsad. (för det hade alla tjatat om så jävligt att jag blev övertygad om att det skulle pirra hela jävla tiden man läste)
Men det enda jag blev var. Förbannad. Att sånt jävla trams har fått sånt jävla genomslag. Läser inte folk RIKTIGA böcker.?? Med riktigt språk. Lite djup å handling.
Här av vi en engelsk kärring som tittat på för mycket amerikanska tramssåpor/serier. Där hon satt på den engelska landsbygden och aldrig fick ligga.
Ta bara som ex. En amerikansk man och huvudperson i en bok som utspelar sig i USA som får kopparrött hår.![]()
Å den där kvinnliga huvudpersonen som bet i sin förbannade läpp och gjorde honom kåt stup i kvarten.
Helikopterresor, fina presenter, å hon som är sååå oskuldsfull men ändå kan ligga riktigt bra för att vara nybörjare.
Nä. Jag orkade inte med. Min nyfikenhet på hans mörka personlighet som jag trodde skulle lixom belysas lite mer på direkten. Fick jag lägga åt sidan. Dom säger att det kommer mer i bok 2 å 3. Men. Nää tack.
Jag tar min egen fantasi och den funkar fan så mycket bättre än sånt där blaj.
Vilken poäng är det jag missar.?? Är det kanske jag som är kass och inte fattar vad underhållningen/behållningen är.
Skitsamma. Det finns tusentals böcker som innehåller mer underhållning än sånt där trams.
ber om ursäkt. Lätt hänt att man blir lite carried away.
Nuså. Kör vi igen.
Haha, aldrig hört talas om faktiskt men det låter som en höjdare! Blev pålurad nån skitbok som hette Den andra kvinnan för länge sen. Fick avbryta efter 50 sid med apati/illamående. Det var den ena av två böcker som jag nånsin har avbrutit tror jag. Den andra var nån seg Ajvide.
Men det finns så mycket annan skit skrivet så man tror inte det är sant. Och i tidningsform - kolla bara typ Amelia och Veckorevyn. Ena sidan står det hur man bantar bäst och nästa sida om att du duger som du är. Sen kommer nån löjlig 1x2 om viken romanstyp du är eller nåt liknande. Så jävla puckat och motsägelsefullt. Och menlöst.
Gott att det finns brudar som gillar racing och den allre störste. VR! Seger på söndag?![]()
Får man fråga varför du läser Amelia och Veckorevyn?![]()
För jag antar att du syftar på bl.a. den där serien böcker som det blev sånt jävla rabalder om. 50 nyanser. FI fan vilket jävla blask.
Men det enda jag blev var. Förbannad. Att sånt jävla trams har fått sånt jävla genomslag. Läser inte folk RIKTIGA böcker.?? Med riktigt språk. Lite djup å handling.
Vilken poäng är det jag missar.?? Är det kanske jag som är kass och inte fattar vad underhållningen/behållningen är.
På tal om tidningar med fokus på kvinnliga läsare. Vänder mig till de kvinnliga läsarna av tråden. Vad är nöjet att läsa om A-,B- och C- kändisar i skvaller skvallertidningarna som Se & Hör och dylikt, när det ändå visar sig att man ljuger ihop historier, redigerar bilder och annat för att ge sina artiklar en ynka trovärdighet?
Hur kan man tycka att Vackra Kvinnor live är irriterande ?![]()
Jag tycker det är bra att det finns jobb för dessa utställningsbrewdar. Vad skulle de annars göra?
Lägg av nu. Ladies night är tantsnusk. Liksom den mesta av litteraturen riktad specifikt mot kvinnor. Både skönlitteratur och magasin. Men det är väl bara vackert när feta, sunkiga gamla europeiska kvinnor åker till Gambia och betalar fattiga småpojkar för att knulla dem. Förlåt, blir kära i varandra menar jag![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |