Australien!

Jibba

The one and only!
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
suzuki gsx r 1000
Hej på er!
Nu sitter man o väntar på planet till Australien, attans va gutt de ska bli. Känns ju fint att lämna denna kyliga breddgrad mot lite värme typ 40.
Hoppas jag gjorde nån lite avundssjuk nu, kan ju tillägga att vi ska va där i 6 månader så vi kommer hem mitt i svenska högsommaren! Nu kanske de blev nån mer :rofl

Ha det gott allihop!

/Jimmy

Jibba skrev:
Hej på er!
Nu sitter man o väntar på planet till Australien, attans va gutt de ska bli. Känns ju fint att lämna denna kyliga breddgrad mot lite värme typ 40.
Hoppas jag gjorde nån lite avundssjuk nu, kan ju tillägga att vi ska va där i 6 månader så vi kommer hem mitt i svenska högsommaren! Nu kanske de blev nån mer :rofl

Ha det gott allihop!

/Jimmy

:huvet

Håll ytterdörren stängd... Det är så varmt där nu att ormarna kryper in i husen för att svalka sig :)

Jibba skrev:
Hej på er!

Ha det gott allihop!

/Jimmy
ett sånt inlägg borde leda till BANNING :D ha en skön resa

crashtestdummy skrev:
ett sånt inlägg borde leda till BANNING :D ha en skön resa
menar du såhär? :nicka

banhim.jpg

Nä, ha så jävla gött down under!

Jibba skrev:
Hej på er!

Ha det gott allihop!

/Jimmy
Blev först lite avundsjuk när jag läste det där, sen gick jag ut och rullade mig naken i snön och insåg att jag har det bättre här hemma..

:rolleyes:

Di kommer få det revligt bland de andra 2000 svenskarna! :tummenupp
Nä men det är ett jäkligt bra land och lätt att resa i.
Hälsa vågorna i byron bay, där jag surfade varjde jag i 6månader :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg