Australien i vinter...

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det börjar bli kallt tycker jag... Tror jag drar! Sydney låter fint. Har hört att de fått nya hojar på Eastern Creek! Sucka 600:or med mums på. Dunlop "Qualifyer" däck låter väl sådär men det får väl duga.

Det blir två månader på Coogee Beach. Frun ska jobba, de två äldsta barnen ska gå i skola och jag ska vara pappaledig med Klara, två år.

A dirty job, but somebody gotta do it!:) :)

Vi bor ungefär där kortet är taget!:yoparty

Bifogat

• coogee2005.jpg
    coogee2005.jpg
    102.1 KB · Visningar: 381
Last edited:
Fyttirakkan... Känns som du klarar vintern även utan min skuld på 200 pix. Känns som jag kan köpa lite varm choklad o tugga på i vinterkylan:-)

Ha det skoj!

Nya hojar på Eastern Creek...? Ska du köra RR och passa en 2-åring samtidigt?

Det finns ju helger!! Lördagen den 8:e december... 550 dollar x 6 kr styck = 3300 kronor inklusive ALLT! Det är väl OK?

Eller så snackar man upp enTREVLIG barnflicka och kör fredagen den 30 november och TJÄNAR 30 dollar = 3000 spänn! Billit juh!

Det finns ju helger!! Lördagen den 8:e december... 550 dollar x 6 kr styck = 3300 kronor inklusive ALLT! Det är väl OK?

Eller så snackar man upp enTREVLIG barnflicka och kör fredagen den 30 november och TJÄNAR 30 dollar = 3000 spänn! Billit juh!
Visst, låter både grymt kul och överkomligt. Undrade bara hur du skulle få ihop att ägna dig åt allt det roliga och samtidigt passa en 2-åring. Har själv viss erfarenhet...

Visst, låter både grymt kul och överkomligt. Undrade bara hur du skulle få ihop att ägna dig åt allt det roliga och samtidigt passa en 2-åring. Har själv viss erfarenhet...

Han är ju inte ensamstående, dessutom är ju 90% av alla australiensare som arbetar slackers ändå, så hans tant lär kunna vara hemma en hel del ändå :D

Fyfan vad avis jag är, vill tillbaka till det där landet, bara måste och helst minst ett år.

Vad är det för fel på Ring Knutstorp nu då? Jag hade varit dj-vligt glad om min fru tog dit mig, som det är nu får jag ta mig dit själv.

Min fru lägger inte två strån ikors för att jag ska ta mig till Knudan, TACK OCH LOV så håller hon sig hemma. Hon skulle aldrig släppa iväg mig igen om hon stod vid räcket och kollade in ett race. Hon har sett alldeles för många platta mc-åkare när hon jobbade på akuten.
Dessutom har hon genom sitt yrke en god insikt om vad som är bra för vissa, så därför tycker hon att det är BRA att JAG åker och rejsar och att hon stannar hemma.
Kanon!:tummenupp

Ahhhhh, folk har blivit stenade för mindre. Är svååårt avundsjuk på dig. Jag får väl nöja mig med GGN så länge...

Mozz förtjänar lite semester på ålderns höst :tungan

as.... eller ska jag säga ass?
Det ryktas att Gekås i Ullared ska helsponsra MOZZ nästa år, teamnamnsbyte och extra allt, håll utkik till våren för då kommer Y-Front Racing att dominera i depån.

:tungan

Bifogat

• Knudan ERF 004.jpg
    Knudan ERF 004.jpg
    79.5 KB · Visningar: 201
Last edited:
Det ryktas att Gekås i Ullared ska helsponsra MOZZ nästa år, teamnamnsbyte och extra allt, håll utkik till våren för då kommer Y-Front Racing att dominera i depån.

:tungan

Det där var en rent förbannat bra ide! TACK!!! Om alla fyller på med de Mozzikalzongbilder ni har, så räcker det nog med att skicka in tråden så hugger säkert salig Göran som en hungrig iller!

BRA IDE GSXRELVAMILJONER!!!

Håhå jaja....:)

Bifogat

• november 07 042.jpg
    november 07 042.jpg
    88 KB · Visningar: 233
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti