Atv?????????????

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Lägger ut en tråd nu på en polares begäran.

Det ligger till såhär:
Min polare som ej innehar a-körkort har fått för sig att han skall skaffa sig en Atv och leka med. detta är en ganska okänd mark för mig så därför vänder jag mig till allt mc folk här.
Han vill ha en billig atv och nu snackar jag väldigt billig mellan 15-20 k och som sakll vara reggad för gata. han behöver nu hjälp i ljungeln. begangad eller inte spelar ingen roll då det finns atv:s på tex. http://www.importlagret.com/ för drygt 15 k nya.

Vill inte ha något snack om att han skall sattsa på en yamaha raptor eller likannde då de pengarna inte finns och vi fattar med att de är så sjukt mycket bättre på alla sätt och vis.:tummenupp

Vill ha hjälp med allt från olika sidor som importerar till erfarenheter av dessa billiga atv:s.

jag har 2 st atv ! pm:a mig.:yoparty

Bifogat

• atv 2pcs.jpg
    atv 2pcs.jpg
    41.9 KB · Visningar: 255
  • atv1.jpg
    atv1.jpg
    47.7 KB · Visningar: 276
Vad jag har hört av kompisar som haft atv så tröttnar man fruktansvärt fort. Samt att dom som köpt billiga ångrar sig pga skitkvalitet. Mvh

kan ju åka förbi ATV huset och klämma och känna lite.

En kompis har en adly 300, absolut ingen racer (ca90km/h) men nog bättre kvalisort än kinahojarna iaf. Tror de görs i taiwan. Ligger i din prisklass iaf :D

Ingen verkar reflektera över trådlyftet..:skrämd
Får väl hoppas att han fått hjälp nu, 3.5år senare. :)

Back