Attention...

VKR

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2003
Hoj
Bara att välja..
Söker en kille Norrköping som har köpt min föredetta gröna Kawasaki ZX9R-00 med regnr TCJ-***..Köpet skedde i juni och ägarbytes pappererna har ej infunnit sig till bilregisteret än idag!Så om nån känner denna killen så vore det schysst att be honom höra av sig..Har ingen aning varför papperna inte har kommit in :confused: men tänkte han skulle få en chans innan det blir en polisanmälan då försäkringkostnaderna ligger på ett par tusen i månaden...Känns inte så motiverat att polisanmäla och nån här måste ju ha sett/vet vem han är här på sporthoj..Tpf Per 073/9064000

VKR skrev:
Söker en kille Norrköping som har köpt min föredetta gröna Kawasaki ZX9R-00 med regnr TCJ-***..Köpet skedde i juni och ägarbytes pappererna har ej infunnit sig till bilregisteret än idag!Så om nån känner denna killen så vore det schysst att be honom höra av sig..Har ingen aning varför papperna inte har kommit in :confused: men tänkte han skulle få en chans innan det blir en polisanmälan då försäkringkostnaderna ligger på ett par tusen i månaden...Känns inte så motiverat att polisanmäla och nån här måste ju ha sett/vet vem han är här på sporthoj..Tpf Per 073/9064000

Av säkerhetsskäl så ska ALLTID säljaren posta dessa uppgifter! :mattias

Hoppas du hittar honom....

Skickade du med killen papprena eller??

Blir bara besvär hur mycket dom än lovar att posta snarast.

Tobbe79a skrev:
Av säkerhetsskäl så ska ALLTID säljaren posta dessa uppgifter! :mattias

Hoppas du hittar honom....
Anledningen att han fick papperna var att han saknade sin "fars" sista fyra siffror..Och det borde ligga i hans intresse att bli "ägare" då den inte direkt är gratis..För om den polisanmäls så får jag ju tillbaka hojen...

Det ligger väl först och främst i köparens intresse att äga hojen?

VKR skrev:
men tänkte han skulle få en chans innan det blir en polisanmälan då försäkringkostnaderna ligger på ett par tusen i månaden...

Om försäkringen kostar multum, då borde det väl bara för dig vara att ställa av hojjen raskt ? Eller har jag missat nåt? [varför kostar det *dig* pengar?]

När jag köpte min pärla så såg jag till att få den avställd, så jag kunde grejja försäkring i lugn och ro... det borde din köpare också gjort känns det som.

Pejo skrev:
Om försäkringen kostar multum, då borde det väl bara för dig vara att ställa av hojjen raskt ? Eller har jag missat nåt? [varför kostar det *dig* pengar?]

När jag köpte min pärla så såg jag till att få den avställd, så jag kunde grejja försäkring i lugn och ro... det borde din köpare också gjort känns det som.
Kan inte ställa av den då jag behöver den fyrsiffriga koden samt regbeviset med personlig kod..Men tack för tanken :Bugar ,ska nu givetvis skicka efter nya papper samt skattemärke och då simsalabim :)

VKR skrev:
Kan inte ställa av den då jag behöver den fyrsiffriga koden samt regbeviset med personlig kod..Men tack för tanken :Bugar ,ska nu givetvis skicka efter nya papper samt skattemärke och då simsalabim :)

Ingen orsak, jag är en professionell på och av-ställare... har sån försäkring.

VKR skrev:

Ring och be om ett nytt reggbevis NU! i och med att du står på hojen, det får du innom ett par dagar, sedan ställer du av den. då är inte problemet ditt längre, du har ju fått betalt.

Kolla på "Norrköpings" inlägget under träffar å samåkningar.. där finns massa norrköpingsfolk juh.. Bara ett litet tips..

som sagt... Du kan hävda att du inte kunde avgöra vad som stod på skattemärket. det gjorde jag, och de frågade inte ens om det.
-jahapp, okej... då...

men problemet kvarstår ju som sagt... skulle han råna en bank med den vore de ju inge kul :3freak

jajja, lycka till!

Bergare skrev:
Kolla på "Norrköpings" inlägget under träffar å samåkningar.. där finns massa norrköpingsfolk juh.. Bara ett litet tips..
Killen ifråga är inte medlem på sporthoj men nån borde veta vem han är..Papper är beställda från vv så den blir avställd inom kort..

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!