Attacksemester

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Jag har fått ett par veckors ofrivillig semester nu och tänkte dra någonstan, typ imorgon fm.
Måste va hemma lördag förmiddag då jag ska på bröllop i helgen, så nu är frågan, vart åker man för ha lite skönt ett par dagar.
Budgeten är minimal. Kan tänka mig att sova i tält, i bilen, på vandrarhem eller hos nån skön donna.
Max 40-50mil från Örebro.
Ge mig lite tips och ideér nu, imorgon drar jag.

vafan, sova "i bilen"???

redan där sprack ju den fina planen, fast iofs, där "nere" kanske ni har skitväder, här har ju solen lyst i flera veckor! :D

Jag har fått ett par veckors ofrivillig semester nu och tänkte dra någonstan, typ imorgon fm.
Måste va hemma lördag förmiddag då jag ska på bröllop i helgen, så nu är frågan, vart åker man för ha lite skönt ett par dagar.
Budgeten är minimal. Kan tänka mig att sova i tält, i bilen, på vandrarhem eller hos nån skön donna.
Max 40-50mil från Örebro.
Ge mig lite tips och ideér nu, imorgon drar jag.

Eftersom du inte kan köra hoj med trasig hand så föreslår jag att du sitter hemma och använder den andra handen flitigt. :D
Kul saker i närområdet....... beats me. Vad gillar du förutom supa och åka hoj?? lelleträffen är ju över, hmmm. Svetsa lastgallerinfästning i min kompis racebuss skulle jag ha gjort.

3033523 vafan, sova "i bilen"???

redan där sprack ju den fina planen, fast iofs, där "nere" kanske ni har skitväder, här har ju solen lyst i flera veckor! :D
Timrå åker jag till 2ggr iveckan ivanligafall, så det går bort även om solen skiner.

3033532 Eftersom du inte kan köra hoj med trasig hand så föreslår jag att du sitter hemma och använder den andra handen flitigt. :D
Kul saker i närområdet....... beats me. Vad gillar du förutom supa och åka hoj?? lelleträffen är ju över, hmmm. Svetsa lastgallerinfästning i min kompis racebuss skulle jag ha gjort.
Du får fan svetsa ihop din gammla Dodgejävel själv, antagligen skulle jag elda upp bandaget med första svetsloppan med tanke på vilken tur jag haft på sista tiden

som sagt intressen skulle ju underlätta.

hyr en kajak och forspadla eller nått.

Last edited:
Jag o Pallas drog ner till Göteborg på hojarna o bodde på ett astrevligt litet hotell på Hisingen som heter Kville hotell. Åk ner dit ett par dagar och flanera och ha det kul :)

Last edited by a moderator:
Sveriges största folkrace (Semesterracet) går här i Vimmerby 11:e till 15:e om jag minns rätt, gott om glada tältare och annat liknande. Ett måste för alla som gillar att se gamla Saab, Volvo och VW förstöras. ;)

Haha,, killen ringer halvvägs till Göteborg och frågar efter tider för danmarksbåtarna, antar att han vart törstig och styrde mot tyskland.

Hemma igen....
Det blev kanske inte så mycket semester av det hela då jag tillbringat två dygn i bilen och korsat genom Danmark på väg ner mot det stora öl-landet.
Regn mest överallt och hela tiden, fy fan vad blöt det har varit.

Jag har funderat på om inte det bästa skulle va att sälja Skåne till tyskarna så de kan bygga Bordershops längs hela gränsen, fan vad gött det skulle vara att slippa alla färjer, broar och danskjävlar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT