zeal
102.99dB är inte 103dB
blub skrev:Hmm, får man rum med tån+bihang innanför dörren?![]()
finns det hjärterum finns det
.. eller hur är det ?
/z
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blub skrev:Hmm, får man rum med tån+bihang innanför dörren?![]()
.. eller hur är det ?
zeal skrev:
TinaTjejen skrev:Men snälla nån zealen.. nu får du allt be Tokan att släppa till snart, innan du får psykideliska men för livet![]()
Penguin skrev:Å jag vann på vinlotteriet på jobbet idag!Vem vill festa på vin?
![]()

Anneli skrev:Vin är FARLIGT vet du väll?!![]()
![]()
"farligt farligt men härligt härligt men..."Penguin skrev:Å jag vann på vinlotteriet på jobbet idag!Vem vill festa på vin?
![]()

zeal skrev:![]()
"farligt farligt men härligt härligt men..."
/z
JoH skrev:En riktig biker dricker inte vin.

Anneli skrev:Nej, nej den här sjöng vi på: "Baaamse å Lilleskutt hÅppa uti skoooogen.." Penguin sjunger säkert den för dig om du frågar![]()
..
"bamse pi**ar lilleskutt i
... la la laaa la lilla ... na na na na na nannnaanana..."Penguin skrev:Jo, är man en sk solskensåkare så är det tillåtet att däcka på vin!![]()
Det bästa av allt är att vinet har en saftigt Hondaröd lyster!![]()
Men du får gärna blanda med lättöl, inget skulle förvåna mig eftersom du äger en Sukka....
För att fortsätta på Annelis inlägg:
"............då kom skalman trampelisvaaaaamp....snubbla på en kaaaatt"![]()

Anneli skrev:..."Bamse sa komhitkomhit kiiisselikiiiselikissemiss, såå ska duu få en köttbulle när vi kommer fraaaaaaaam!"..![]()
Nej zeal, inte den snuskverisionen du tänker på ("svansen kittlar skönt..")![]()
XX Kanske dyker upp/ner eller vad man nu säjer......... 
zeal skrev:kan du nå flera skojsiga låtar ?![]()
du får komma o sjunga lite ihop mä pingvinen på lördag.![]()
/z

Anneli skrev:Tro mig, du vill inte höra mig sjunga..![]()
![]()

GSX1100Gurra skrev:"Zäl-klubbande kardan-kung "
Hörru jag tar med min smiskipläät så kan vi ha duellzeal skrev:hörrdu... jag har en överaskning åt dig här på lördag om du inte är snäll..![]()
![]()
/z

skona oss!zeal skrev:sjunga lite ihop mä pingvinen på lördag.![]()
/z
TinaTjejen skrev:skona oss!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |