Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.
Gabor skrev:
2579791 Själslig harmoni, :tummenupp haft en bra helg ??..:D
Oja:tummenupp

Alicia skrev:
2579751 Om du inte bryr dig om tjejerna som lägger ut bilderna, varför bryr du dig om tjejerna som gnäller? Det är ju deras åsikter och deras liv, så helt enkelt behöver du inte bry dig om någon.

Kawakex, vem har sagt att Natscha vill ha sin bild här?
Det var inte hon som la upp den. Att lägga ut halvnakna bilder på sig själv hör inte hit. Lägg dom i era profiler om nu ni måste.
Natasha bryr sig ju säkert:D det kanske är fler som är avundsjuka:rolleyes:

Last edited:
Kawakex skrev:
2579802 Oja:tummenupp

Natasha bryr sig ju säkert:D det kanske är fler som är avundsjuka:rolleyes:

Ja självklart är vi alla andra tjejer avundsjuka på er som vill visa upp er på naken bilder. Vi är självklart lika avundsjuka som era pojkvänner är, föräldrar, mor och farföräldar, släktingar och syskon.
Varför lägger man ut såna här bilder på ett MC-forum?
Säg inte att ni lägger dom i rätt forum bara för att dom ligger OT. Det hör inte hit.

Alicia skrev:
2579819 Ja självklart är vi alla andra tjejer avundsjuka på er som vill visa upp er på naken bilder. Vi är självklart lika avundsjuka som era pojkvänner är, föräldrar, mor och farföräldar, släktingar och syskon.
Varför lägger man ut såna här bilder på ett MC-forum?
Säg inte att ni lägger dom i rätt forum bara för att dom ligger OT. Det hör inte hit.
hoppsan:D

Det är riktigt pinsamt att flasha bilder på diverse kroppsdelar/lättklätt på ett hojforum, oavsett om det är tjejer eller killar som gör det. Det är oxå tröttsamt att seriösa trådar på tex mc-relaterat blir spamtrådar direkt när en av dessa som mer än gärna flashar, skriver två ord.
Adda varandra på msn ff, så slipper vi som vill diskutera sporthoj er :mad: .

/Carin

watson skrev:
2579849 Det är riktigt pinsamt att flasha bilder på diverse kroppsdelar/lättklätt på ett hojforum, oavsett om det är tjejer eller killar som gör det. Det är oxå tröttsamt att seriösa trådar på tex mc-relaterat blir spamtrådar direkt när en av dessa som mer än gärna flashar, skriver två ord.
Adda varandra på msn ff, så slipper vi som vill diskutera sporthoj er :mad: .

/Carin
vad gör du på OT då????:D :D :tuttar

Solan skrev:
2579860 Kan du inte bara skita i att svara om du inte har något att tillföra?

Eller så kan du ju svara på en fråga som faktiskt passar in direkt på dig. Varför lägger du ut bh-bilder på sig själv på ett sporthojsforum?
Det får du nog fråga dom som har gjort det.:va

:corn

mer! mer! shit alltså vem la ut den där bilden här?

hoppsan! Hade jag glömt, har du sparat den i ditt skrivbord eller? För den tog jag bort, gulligt :D

Kawakex skrev:
2579859 vad gör du på OT då????:D :D :tuttar

Har svårt att tänka mej att du har lyckats klura ut hur ignoreknappen fungerar så jag tycker att du ska läsa Alicias inlägg ett par gånger till, så kanske det fastnar att OT-delen INTE ÄR TILL FÖR FLASHNING AV ATTENTIONWHORES!

/Carin

Kawakex skrev:
2579892 hoppsan! Hade jag glömt, har du sparat den i ditt skrivbord eller? För den tog jag bort, gulligt :D

Så...inte ens det lyckades du med alltså. Länk om du har glömt den: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2556102&postcount=71

Så...frågan var: Eller så kan du ju svara på en fråga som faktiskt passar in direkt på dig. Varför lägger du ut bh-bilder på dig själv på ett sporthojsforum?

Nääää allvarligt varför kan ni inte ge er bara, har ni inte fattat än jag inte bryr mig om vad ni tycker!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti