AndreasNo
Bannad
bla bla bla...om alla reser sig upp, stänger av datorn o går ut o tar en promenad I det fina höstvädret istället så blir det inte såhär. hej då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va f.n, här lägger man märke till vad som verkar vara en Beach bild till avatar och genast tänker man: YES, en attentionwhore! Klickar man upp profilbilden och ser en ganska kass bakhjulsbild..Nikita-b skrev:2578014![]()
Zee skrev:2578026Är detta kwinnornas motsvarighet för tjafs om tvitakt/fyrtakt?
Fortsätt.![]()
Bikerbitch skrev:2577994Att det är faschinerande när tjejer håller på mot tjejer?
Ja jag vet i fasiken om det är något genetiskt betingat.
Lam-Kaka skrev:2575978Oftast är det de med liten kuk som gör mest oväsen av sig![]()
WestW skrev:2578410Det är något skumt. Samma fenomen med tjejer och antal "riktiga" kompisar dom har. Det finns några få undantag men dom är FÅ. Det brukar se ut så här. Tjejer har kanske en eller högst två st bra kompisar. Killar kan ha 10st riktigt bra kompisar man umgås med.
WestW skrev:2578410Det är något skumt. Samma fenomen med tjejer och antal "riktiga" kompisar dom har. Det finns några få undantag men dom är FÅ. Det brukar se ut så här. Tjejer har kanske en eller högst två st bra kompisar. Killar kan ha 10st riktigt bra kompisar man umgås med.
Blå R1 skrev:2578096Va f.n, här lägger man märke till vad som verkar vara en Beach bild till avatar och genast tänker man: YES, en attentionwhore! Klickar man upp profilbilden och ser en ganska kass bakhjulsbild..
Du borde bannas!!!!!!!!
(Obs. Ovanstående är ett skämt!)
Bikerbitch skrev:2577994Att det är faschinerande när tjejer håller på mot tjejer?
duckie skrev:2578995Det där är jag spytrött på att höra. Så fort man som tjej anmärker på en annan tjej får man höra "vi tjejer måste hålla ihop" etc yada yada yada.
Jag dissar folk för att de är idioter - inte på grund av deras kön.
Alicia skrev:2579283Tack.
Att man inte kan kommentera en annan tjejs beteende utan att anklagas för att snacka skit bakom ryggen eller starta en catfight är helt otroligt. Det har inte något med genetik att göra, man kan inte och man behöver inte komma överrens med alla människor. Att säga att det är typiskt tjejer att snacka skit och tala illa om varandra, då har man förmodligen fel umgängeskrets.
Som Duckie skriver, man kommenterar inte folk efter könet utan efter deras beteende och åsikter. Jag kan tycka att en kille som visar nakenbilder på sig själv är lika pantad som en brud som gör det.
Varför komplicera saker som inte är komplicerade? Skulle alla börja stå för det dom tycker och förstå att alla inte kan tycka som en själv och tycka att det är okej så skulle vardagen bli enklare.
Kia skrev:2578554Att jag valt att ha en bild på min (påklädda) röv i mitt garage är för att markera hur mycket jag bryr mig om fula påhopp om yrkesval, bilar, utseende, intelligens osv...
Sen hur den tolkas av andra... bryr jag mig ungefär lika mycket om.
Kawakex skrev:2579556men JAG tror ändå att de flesta är avundsjuka på uppmärksamheten vissa får.
Om man är så snygg får man gärna flasha för min del, tycker om att titta på snygga människor.Zee skrev:2579596Konstpaus:
![]()
Fortsätt.
Manne skrev:2579590skulle tro att det är varför denna tråd kom till......(fast det får man ju inte skriva,oopss)
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |