Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.
bla bla bla...om alla reser sig upp, stänger av datorn o går ut o tar en promenad I det fina höstvädret istället så blir det inte såhär. hej då.

Nikita-b skrev:
Va f.n, här lägger man märke till vad som verkar vara en Beach bild till avatar och genast tänker man: YES, en attentionwhore! Klickar man upp profilbilden och ser en ganska kass bakhjulsbild..

Du borde bannas!!!!!!!!

(Obs. Ovanstående är ett skämt!)

Bikerbitch skrev:
2577994 Att det är faschinerande när tjejer håller på mot tjejer?
Ja jag vet i fasiken om det är något genetiskt betingat.

Det är något skumt. Samma fenomen med tjejer och antal "riktiga" kompisar dom har. Det finns några få undantag men dom är FÅ. Det brukar se ut så här. Tjejer har kanske en eller högst två st bra kompisar. Killar kan ha 10st riktigt bra kompisar man umgås med.

Lam-Kaka skrev:
2575978 Oftast är det de med liten kuk som gör mest oväsen av sig :pannkyss

Jag har inte koll på fler kewkar än min egen men den är stor som satan.
Likväl postar jag gärna och ofta inlägg i tits/ass-trådarna.
Ditt resonemang håller inte.

Att jag valt att ha en bild på min (påklädda) röv i mitt garage är för att markera hur mycket jag bryr mig om fula påhopp om yrkesval, bilar, utseende, intelligens osv...
Sen hur den tolkas av andra... bryr jag mig ungefär lika mycket om.

Uppmärksamhet kan man få på olika sätt,, en del bra en del mindre bra....

Fullast på stan, vulgärast på SH, köra hoj i stan så att alla skriker hur j-la dum man är, köra slalom i 250 på motorväg i tät trafik, eller bara som många här på sH...snacka skit om andra och bara klaga....:arsele

Skaffa ett eget liv eller åtminstone ett ordentligt ligg , så ska ni se att anfallet går över..:pannkyss ..:tummenupp

WestW skrev:
2578410 Det är något skumt. Samma fenomen med tjejer och antal "riktiga" kompisar dom har. Det finns några få undantag men dom är FÅ. Det brukar se ut så här. Tjejer har kanske en eller högst två st bra kompisar. Killar kan ha 10st riktigt bra kompisar man umgås med.

Det är ju ganska olika iof..jag har bortåt 10 st tjejvänner som jag skulle berätta ALLT för..som också betyder allt för mig. Och sedan har jag kanske tio ggr så många som är ytligare bekantskaper. Vet många killar som har massor med folk omkring sig men kanske en kompis som dom kan öppna upp helt för..så det är svårt att generalisera på den punkten tycker jag.'

Sedan tycker jag att vi skall skilja på "senstionsbehov" (vete fasen om det ens är ett ord..men nu är det det :yoparty ) och uppmärksamhet..

Last edited by a moderator:
*host* Miss Piggy *host*

nej men allvarligt... är killarna här inne så mycket bättre då?:tungan

WestW skrev:
2578410 Det är något skumt. Samma fenomen med tjejer och antal "riktiga" kompisar dom har. Det finns några få undantag men dom är FÅ. Det brukar se ut så här. Tjejer har kanske en eller högst två st bra kompisar. Killar kan ha 10st riktigt bra kompisar man umgås med.

Det var sjukt jävla sant!

Samtidigt vill jag passa på att klaga att dessa tjejer är otroligt dåliga på bjuda sina vänner på fest. Oftast så är 1/3 av personerna på en fest som är tjejer. Jag har en underbar flickvän(som jag vill behålla) men tycker bara att det är så jävla irriterande att tjejer är så dåliga på att bjuda in andra tjejer.

Hoppas inte min tjej läser det här sen för då blir det :fatta! :D

Blå R1 skrev:
2578096 Va f.n, här lägger man märke till vad som verkar vara en Beach bild till avatar och genast tänker man: YES, en attentionwhore! Klickar man upp profilbilden och ser en ganska kass bakhjulsbild..

Du borde bannas!!!!!!!!

(Obs. Ovanstående är ett skämt!)

:gråta Ja ja, tänk på att det första gången jag försöker köra på bakhjulet...
Du borde få :whip

(Obs. Jag blir ledsen juh när du skriver så :gråta) det räcker att min kille skrattar åt mina försök till bakhjulskörning

Last edited:
Bikerbitch skrev:
2577994 Att det är faschinerande när tjejer håller på mot tjejer?

Det där är jag spytrött på att höra. Så fort man som tjej anmärker på en annan tjej får man höra "vi tjejer måste hålla ihop" etc yada yada yada.

Jag dissar folk för att de är idioter - inte på grund av deras kön.

duckie skrev:
2578995 Det där är jag spytrött på att höra. Så fort man som tjej anmärker på en annan tjej får man höra "vi tjejer måste hålla ihop" etc yada yada yada.

Jag dissar folk för att de är idioter - inte på grund av deras kön.

Tack.

Att man inte kan kommentera en annan tjejs beteende utan att anklagas för att snacka skit bakom ryggen eller starta en catfight är helt otroligt. Det har inte något med genetik att göra, man kan inte och man behöver inte komma överrens med alla människor. Att säga att det är typiskt tjejer att snacka skit och tala illa om varandra, då har man förmodligen fel umgängeskrets.
Som Duckie skriver, man kommenterar inte folk efter könet utan efter deras beteende och åsikter. Jag kan tycka att en kille som visar nakenbilder på sig själv är lika pantad som en brud som gör det.
Varför komplicera saker som inte är komplicerade? Skulle alla börja stå för det dom tycker och förstå att alla inte kan tycka som en själv och tycka att det är okej så skulle vardagen bli enklare.

Alicia skrev:
2579283 Tack.
Att man inte kan kommentera en annan tjejs beteende utan att anklagas för att snacka skit bakom ryggen eller starta en catfight är helt otroligt. Det har inte något med genetik att göra, man kan inte och man behöver inte komma överrens med alla människor. Att säga att det är typiskt tjejer att snacka skit och tala illa om varandra, då har man förmodligen fel umgängeskrets.
Som Duckie skriver, man kommenterar inte folk efter könet utan efter deras beteende och åsikter. Jag kan tycka att en kille som visar nakenbilder på sig själv är lika pantad som en brud som gör det.
Varför komplicera saker som inte är komplicerade? Skulle alla börja stå för det dom tycker och förstå att alla inte kan tycka som en själv och tycka att det är okej så skulle vardagen bli enklare.

Varför är det så otroligt? Alla har vi olika bakgrunder och har varit med om olika saker i livet. I mitt liv har det hänt andra saker än i ditt till exempel.
Därav olika åsikter och tankar.

Det verkar bli mer hysteri på forumet om det är en tjej som märker ut sig.
Kanske just för att vi är så få, men också för att det kan vara ovanligt med tjejer som tar för sig ordentligt.

Tråden från början handlade om att tjejer som gnäller på andra tjejer borde knipa eftersom de inte är ett dugg bättre själva. Det är väl genom sig själv man känner andra som det heter.

Kia skrev:
2578554 Att jag valt att ha en bild på min (påklädda) röv i mitt garage är för att markera hur mycket jag bryr mig om fula påhopp om yrkesval, bilar, utseende, intelligens osv...
Sen hur den tolkas av andra... bryr jag mig ungefär lika mycket om.

Kia, du vet att jag också tycker du är en schyst tjej. Tråden handlar inte om att lägga upp bilder på sin rumpa, bröst, valfri kroppsdel. Det är upp till var och en och jag stör mig inte på det.
Jag var allmänt nyfiken på varför en del gnäller om uppmärksamhet när det gäller andra tjejer men inte är ett dugg bättre själva.

Varken du eller Nikita har såvitt jag vet aldrig ens kommenterat något i de trådarna jag läst och syftat på. Antagligen för att ni lägger er på en annan nivå.

Last edited:
Oj vilken rolig diskussion jag har missat. Kan inte alla bara låta varandra va,uppmärksamhet vill väl alla ha. Låt alla vara sig själv oavsett, kön, ålder och utseende. Och sen är det kanske dom som verkligen stör sig, men JAG tror ändå att de flesta är avundsjuka på uppmärksamheten vissa får.

Kawakex skrev:
2579556 men JAG tror ändå att de flesta är avundsjuka på uppmärksamheten vissa får.

skulle tro att det är varför denna tråd kom till......(fast det får man ju inte skriva,oopss)

Konstpaus:
280pix_natacha-peyre.jpg

Fortsätt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...