Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Ja ha....nu har räser djävulen skuttat in i min gammla kropp.
ZX10R är i princip såld och stålarna kommer bränna i fickan om nån vecka.
Vad skall man ha....nått sprintrace och lite ERF.
Rookie600: Billigare material, surrigare, stor klass, jag e lite fe..ähum, tung.
Rookie1000: Lite dyrare, lite tunnare startfält, smidigare hoj (motor) att åka ERF med.
250R: Min drömklass, har ju haft en TZ250 för eoner år sedan..det var räser med fett R. Men att meka så fingrarna blöder och lägga flera högar med tusenlappar på vevrenoveringar och kolvar å skit...det e f-n inte värt det (för mig). Faller ju helt på ERF kravet men...jag e så jälla 2-taktskåt så jag bara måste få snurra tanken på att gränsla en 250 räser igen....en riktig..
Jag är öppen för erbjudande !!
Jag ser helst en färdig rookie 1000maskin med extra grejer (fälgar mm).
Nått med insprutning, generatorn skall vara kvar (erf).
Högar med gammla däck är ointressant...däck har jag råd med !
Är hojen regbar är det ingen nackdel.
EV KAN EN 600 accepteras...
ZX10R är i princip såld och stålarna kommer bränna i fickan om nån vecka.
Vad skall man ha....nått sprintrace och lite ERF.
Rookie600: Billigare material, surrigare, stor klass, jag e lite fe..ähum, tung.
Rookie1000: Lite dyrare, lite tunnare startfält, smidigare hoj (motor) att åka ERF med.
250R: Min drömklass, har ju haft en TZ250 för eoner år sedan..det var räser med fett R. Men att meka så fingrarna blöder och lägga flera högar med tusenlappar på vevrenoveringar och kolvar å skit...det e f-n inte värt det (för mig). Faller ju helt på ERF kravet men...jag e så jälla 2-taktskåt så jag bara måste få snurra tanken på att gränsla en 250 räser igen....en riktig..
Jag är öppen för erbjudande !!
Jag ser helst en färdig rookie 1000maskin med extra grejer (fälgar mm).
Nått med insprutning, generatorn skall vara kvar (erf).
Högar med gammla däck är ointressant...däck har jag råd med !
Är hojen regbar är det ingen nackdel.
EV KAN EN 600 accepteras...