Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hon tycker det är roligt att åka båge, så det blir nog inga problem.Rigge skrev:Pallar hon med att sitta 15 dagar bak på en R1???![]()
Om jag inte ser fel så är det där ett Rennsport bak? Det kommer INTE vara snyggt när ni kommer hem tror jag.
Hehe, då måste jag försöka köra ifrån polarna först, vi blir 7-8 bågar med 10-12 personer!Är man två kan man ju alltid passa på att kränga av sig skinnställen och sträcka ut sig i grönskan vid sidan av vägen då och då..... Se upp för myrstackar bara!
Yes, tankväska och ev små väskor på sidorn.Det borde ju även gå att modifiera passagerarsadeln, genom att göra nått överdrag med extra stoppning, för det är nog det som gör mest skillnad...
Blir det sidoväskor och tankväska också ?

600 mil på 2 veckor genom Tysland, Österrike, Frankrike och England, tanten bakpå och en Addidas väskaDwD skrev:körde min vfr 02-vtec till kalix nonstop 100mil
gick sketabra.. stannade var 10-15 mil mot slutet och gjorde benböj för att bli av med träsmaken i röven![]()
körde 53.5 mil på 3.5 timme.rätt bra för att vara nybörjare då =)
passa er för fartblindheten bara !
GSXR1100R skrev:600 mil på 2 veckor genom Tysland, Österrike, Frankrike och England, tanten bakpå och en Addidas väska![]()
Old Gixxers går bra att toura med.
..
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard