Att tänka på transit 03-05?

För runt 30-40k så skulle jag försöka få tag på den långa modellen av Transporter alternativt caravelle. Mest vanlig med 2,5 tdi tror jag, går inte superbilligt men man överlever.
Det är lite av en gråzon i den prisklassen, man kan hitta extremt mycket skit men ibland dyker det upp ett guldkorn men då ryker de rätt fort.
Kollat KVD? Ibland dyker det upp bilar för vettiga pengar även där men det var länge sen man kunde göra stora klipp där som man kunde göra förr.

Kollat KVD? Ibland dyker det upp bilar för vettiga pengar även där men det var länge sen man kunde göra stora klipp där som man kunde göra förr.

Brukar väl vara rätt mycket skit där?
Vet att det varit ute grävare med metallspån i hydraulsystemet (som det såklart inte stod ett ord om) och liknande.

För runt 30-40k så skulle jag försöka få tag på den långa modellen av Transporter alternativt caravelle. Mest vanlig med 2,5 tdi tror jag, går inte superbilligt men man överlever.
Det är lite av en gråzon i den prisklassen, man kan hitta extremt mycket skit men ibland dyker det upp ett guldkorn men då ryker de rätt fort.
Jag har en -94tranporter långförhöjd idag men bensinare 2.5 men vill ha lite större och diesel+drag

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt