DollarKatten
www.bombrepa.se
Disasterpiece skrev:Gör man?![]()
jag gör iallafall det, är inte så jätte jobbigt att dra in handtaget... Ofta är det hemskt ljust mitt på dagen också, så kanske man inte har så stark lampa, inte jag iaf..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Disasterpiece skrev:Gör man?![]()
DollarKatten skrev:jag gör iallafall det, är inte så jätte jobbigt att dra in handtaget... Ofta är det hemskt ljust mitt på dagen också, så kanske man inte har så stark lampa, inte jag iaf..
blom skrev:alla suzuki har det så... men vad är problemet igentligen![]()
Inte min 500 av nån anledning men undantaget bekräftar regeln eller vad är det man sägerblom skrev:alla suzuki har det så... men vad är problemet igentligen![]()
Kan man starta motorn på en Succa med växeln i oavsett om handtaget är intryckt eller ej??? Det går inte med Honda VFR i alla fall utan kopplingshandtaget måste användas!!! I neutralläget behöver ej kopplingen användas men så fort växel finns i måste handtaget tryckas in annars ingen start av motorn! Fredde Meck skrev:förstår inte vad det är som är så jobbigt med att dra in kopplingen? Är du klen?![]()
hehe, Ja hur ska man annars kunna störa sig på det egentligen???? aja...alla är vi olika|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |