Araikaj
Våga Vara Snäll
...det är frågan?
Har en Dr 750 från 1988 som jag tycker är svinskön, ok den är lite slö i motorn men 1 kugg ner på framdrevet gjorde den riktigt kul i stan i alla fall.
Ibland startar den ibland startar den inte, börjar tröttna på detta.
Förra helgen skulle jag ut o åka o skiten starta inte. Batteriet är helt ok så det är inte det. Det blev inge åka. Så här har den varit nu i över 1 månad, startar ibland o ibland inte. Har nyligen bytt olja+ oljefilter.
Idag efter jobbet var jag i garaget o gjorde en annan grej o så fick jag syn på hojsatan. På med bensinkran, några drag med gasen och ett tryck på startknappen. Skiten starta direkt
Jag glömmde att chocka den denna gången, kanske den får för mycket soppa? Har rakt rör/slipon utan DB-killer, sen har jag karvat upp ett 2cm stort hål i luftburken.
Vad tror ni som kan: varför startar den bara när jag inte ska ut o åka?
Kan det vara något skumt elfel (kan inget om el i stort sett)
Tacksam för svar.
Har en Dr 750 från 1988 som jag tycker är svinskön, ok den är lite slö i motorn men 1 kugg ner på framdrevet gjorde den riktigt kul i stan i alla fall.
Ibland startar den ibland startar den inte, börjar tröttna på detta.
Förra helgen skulle jag ut o åka o skiten starta inte. Batteriet är helt ok så det är inte det. Det blev inge åka. Så här har den varit nu i över 1 månad, startar ibland o ibland inte. Har nyligen bytt olja+ oljefilter.
Idag efter jobbet var jag i garaget o gjorde en annan grej o så fick jag syn på hojsatan. På med bensinkran, några drag med gasen och ett tryck på startknappen. Skiten starta direkt
Jag glömmde att chocka den denna gången, kanske den får för mycket soppa? Har rakt rör/slipon utan DB-killer, sen har jag karvat upp ett 2cm stort hål i luftburken.Vad tror ni som kan: varför startar den bara när jag inte ska ut o åka?
Kan det vara något skumt elfel (kan inget om el i stort sett)
Tacksam för svar.