Att somna på skrivbordet..

10:32

Blev väckt av tjejen som tydigen försovit sig pga att jag stängde av hennes klocka eller vad det var...

- Var upp och parkerade om bilen, ringde en partner på vägen upp igen..
- Ringde en kollega och blev nästan övertalad att åka till Split nästa vecka.
- Skrivit en halv offert (jävligt produktivt)
- Bråkat med mitt mobila bredband
- Varvat SH.com
- Funderar på kaffe och att gå och fixa en tjuvröks-cigg (borde ha slutat)

Vafan, jobbar inte ni på jobbet?

Jag kom in på mitt kontor 07:30 och har sen dess:

Skrivit arbetslista för mina gubbar,
Haft morgonmöte med dem o delat ut jobben,
Inspekterat brännkammrarna i en incinerator, inklusive rökgaskylaren,
Analyserat partikel och vatteninnehåll i smörjoljan till poddarna,
Gjort ett antal beställningar,
Rapporterat av jobb i underhållssystemet,
Bytt två låsventiler på en tenderdävert

När jag postar det här är klockan 11 och jag jobbar till 20:00, dagen lär fortsätta i samma tempo.

*gäsp* Go morrn!
Oj, förlåt....här klampar jag, en simpel semesterfirare, in bland er som jobbar. Jag backar ut igen och ska inte störa. :D

Jag förstår inte problemet KTM-R? Sådär har hela mitt liv sett ut...
Arbete är för....arbetarklassen! :tummenupp

Jag har faktiskt lyckats lösa en massa problem genom telefonen idag så det ser ut som att jag kan sitta på kontoret hela ddagen och slippa åka runt i regnet.

I övrigt har jag lyckats 2 varv genom SH, spelat en sit&go turnering och druckit 5 koppar kaffe.

Haft säkert 10 kundsamtal och bokat lite septembermöten...

Tycker jag är duktig idag.. :)

Hela den här veckan har gått i ultrarapid.. hjärnan är fortarande på smster,..
Trist att jaga när alla andra man faktskt är lite beroende av är borta.

Hmm, mycket möjligt. Körde mot så många men tror jag minns en polka mot slutet av kvällen. Men om jag inte vann så var det nån annan :rolleyes:

Har precis jobbat i 5min BTW, slängde ner en länspump i en brunn sen gick jag tillbaka till kontoret. 30min kvar till lunch nu :tummenupp

//H

Är detta du? för jag ligger sist där, man ser min tail på polkarettan :)

Bifogat

• björn på barkaby.jpg
    björn på barkaby.jpg
    30.7 KB · Visningar: 74
Sitter och gruggar sömngruset ur ögonen nu.
Ska väl äta nån macka och palla mig ner till garaget och tvätta hojarna.
Sen ska jag vänta tills kl 20.00 ikväll då jag ska åka till jobbet och sätta mig och surfa i 3-4 timmar innan jag åker hem igen.... Jag klagar inte ;)

Jag förstår inte problemet KTM-R? Sådär har hela mitt liv sett ut...
Arbete är för....arbetarklassen! :tummenupp

Doh! Jag hör till dom här fattiga jeflarna som måste jobba (ok, vara på jobbet iaf) för att få pengar, grymt irriterande. Alltid tyckt illa om mina föräldrar för att dom inte gett mig bättre förutsättnignar :mad:

Är detta du? för jag ligger sist där, man ser min tail på polkarettan :)

Nope, det där är Micke65 här på SH. Jag har en R, helsvart med orange ram (se garage).

Tillbaks från lunch nu. Gick förbi pumpen på väg till kontoret.. Den funkar så nu kan jag sitta kvar här hela dan :D

Jag har faktiskt lyckats lösa en massa problem genom telefonen idag så det ser ut som att jag kan sitta på kontoret hela ddagen och slippa åka runt i regnet.

I övrigt har jag lyckats 2 varv genom SH, spelat en sit&go turnering och druckit 5 koppar kaffe.

Regn?

Här är det 27+ och solsken, blir nog 28-29 idag, brukar bli varmast runt 15-16:00 :tummenupp :tuttar

hahaha......jag blev orolig och fick titta mig över axeln så där inte stod någon o blängde. Denna tråd stämde så bra in på mitt presterande idag. Snus o skrivbord. En o annan sväng till selectamaskinen..... :tummenupp

Ibland orkar man bara inte...

Nu är jag iofs ledig.. men annars brukar man kunna klara av en säsong på en serie på två arbetstillfällen om man är flitig :gnissla

Skönt med en vecka till i regnet för att sedan återvända och byta lite Fjärrvärmecentraler.Datorjobb e inte manligt.:yoparty

Vafan, jag har inte haft en lugn dag på 2,5 år. Alltid full rulle. Lite segt ibland men bra mycket bättre än att inte ha något att göra. Då står ju tiden stilla.

\Masonit

10:32

Blev väckt av tjejen som tydigen försovit sig pga att jag stängde av hennes klocka eller vad det var...

- Var upp och parkerade om bilen, ringde en partner på vägen upp igen..
- Ringde en kollega och blev nästan övertalad att åka till Split nästa vecka.
- Skrivit en halv offert (jävligt produktivt)
- Bråkat med mitt mobila bredband
- Varvat SH.com
- Funderar på kaffe och att gå och fixa en tjuvröks-cigg (borde ha slutat)

Det är schysst att hinna allt det där på 4 minuter, speciellt när inlägget borde tagit minst 30 sekunder att skriva också?

Idag lär det inte blir mer gjort än igår, bakis är man idag också :3freak

Det är schysst att hinna allt det där på 4 minuter, speciellt när inlägget borde tagit minst 30 sekunder att skriva också?

Inlägget tog säkert 3 minuter att skriva eftersom jag satt med kund i tlf samtiidigt.

Kan det månne ha varit så att 10.32 var tiden vilken fram till jag gjort nämda saker? :rolleyes:

Inlägget tog säkert 3 minuter att skriva eftersom jag satt med kund i tlf samtiidigt.

Kan det månne ha varit så att 10.32 var tiden vilken fram till jag gjort nämda saker? :rolleyes:

Ah då förstår jag, trodde det var tiden du gick upp 10:32 och sedan gjorde massa saker till 10:36 ... hehe

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8