Att somna på skrivbordet..

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Har nu varit på jobbet i 2½ h och inte uträttat ett skit! Slagit upp två pärmar på skrivbordet och har en leverantörs hemsida under en av flikarna på datorn om nån skulle titta in. Annars har jag mest snusat, varvat Internet 2ggr och kollat på regnet. Fällde tillbaka stolen och tog en powernapp också :trött
Nu brukar det Iofs. vara full fart här, men idag ska jag nog inte lyfta ett finger! :tummenupp

Hur har eran dag sett ut än så länge?

PS. Den som mailar den här tråden till min chef ska få smaka keTting!

Jag tänkte börja min dag som du, att inte göra ett piss...och sedan fortsätta så resten av dagen men.....

När jag kom till jobbet så hade nattskiftet kört sönder verktyget till en av våra robotar:gnissla så det var bara att ta på meckarkläderna och ställa sig och skruva.
Ser ut som jag blir klar vid lunch ungefär(om jag nu inte sitter här allt för länge)

Last edited:
Har inte heller gjort någonting.
Surfat runt och va precis och köpte en macka på en restaurang här i närheten. Blev en salami macka... troligen det roligaste som händer idag. :tummenupp

Härligt att man inte är ensam som latmask :)

Fast idag är nog första dagen den här veckan som jag känner att jag verkligen har gjort något innan lunch :tungan

Annars brukar jag försöka se upptagen ut men göra så lite som möjligt.

Känner mig själv helt förstörd idag. Drack EN Heinecken 33 cl igår. Måste ha vaknat mitt under djupaste REM-sömnen imorse, för kroppen kved av smärta av dålig sömn i kombination med träningsvärk. Uuuurk. Dessutom regnar och blåser det ute.

Har fått i mig en kaffe nu, så förhoppningsvis är jag vaken framåt 10-tiden.

Last edited:
De föregående två veckorna skulle jag tippa att jag har jobbat 15-20 minuter effektiv tid i snitt varje dag här på kontoret. Nu finns det lite mer jobb att göra men man har tappat motivationen totalt så det blir fortfarande mycket internet...

Mmm...börjar kanske bli dags att släpa sig till "jobbet", butiken öppnar ju om några minuter :-)

Känner mig halvt bakis.... Det var drag i den där biran...

De är starka grejor!

Föresten KTM-R, race:ade vi på barkaby igår?
Röd-vit polka retta har jag, å har för mig att de var bara motarder o superduke som jag körde mot igår eftersom alla mobbade ut mig tydligen :tummenupp:va

Last edited:
Känner mig själv helt förstörd idag. Drack EN Heinecken 33 cl igår. Måste ha vaknat mitt under djupaste REM-sömnen imorse, för kroppen kved av smärta av dålig sömn i kombination med träningsvärk. Uuuurk. Dessutom regnar och blåser det ute.

Har fått i mig en kaffe nu, så förhoppningsvis är jag vaken framåt 10-tiden.

Det betyder enbart att du börjar bli gammal nu... :tungan

Själv börjar man alltid dagen med en powernap på 50minuter inne på kontoret innan dagtidarna kommer. Sova och få betalt samtidigt is the shiet!

Föresten KTM-R, race:ade vi på barkaby igår?

Hmm, mycket möjligt. Körde mot så många men tror jag minns en polka mot slutet av kvällen. Men om jag inte vann så var det nån annan :rolleyes:

Har precis jobbat i 5min BTW, slängde ner en länspump i en brunn sen gick jag tillbaka till kontoret. 30min kvar till lunch nu :tummenupp

//H

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...