sevehem
Ny medlem
Denna säsong blir det nog inte av men till nästa skulle jag gärna köpa mig en honda vfr 400 då jag tycker dessa hojar är bland det snyggaste som gjorts och charmiga värda en korg kattungar som bärs av en hundvalp som sitter på ryggen på en babyelefant som sprutar vatten lite busigt på en låtsas-arg.... nånting charmigt i alla fall....
nåväl,.. dessa hojar tillhör ju inte vanligheten i sverige men jag har sett att de är betydligt vanligare i tyskland och england, jobbigt med england p.g.a vänstertrafikanpassade lyktor mm.
Nu undrar jag om ngn här på forumet har några vettiga erfarenheter av denna hoj? och framför allt vill jag ha mängder med adresser till tyska begangnat-sidor liknande vårt eget blocket eller så,....
ok! ha det gött i vårsolen!
nåväl,.. dessa hojar tillhör ju inte vanligheten i sverige men jag har sett att de är betydligt vanligare i tyskland och england, jobbigt med england p.g.a vänstertrafikanpassade lyktor mm.
Nu undrar jag om ngn här på forumet har några vettiga erfarenheter av denna hoj? och framför allt vill jag ha mängder med adresser till tyska begangnat-sidor liknande vårt eget blocket eller så,....
ok! ha det gött i vårsolen!