Att Sälja?

ozeo skrev:
ja jag kan inte heller fatta varför ingen köper min ultra finna cbr600f-99 som endast gått 2100 mil med nya däck fräsht drivp miniblinkers, nytt batteri högt kåpglas o så där för de endast billiga priset av minumum 43 tusen :rolleyes:

(ironi för er som inte "get it")

Jag är ledsen men jag är väl dum idag, vad exakt är det som jag inte förstår?
Hur tänker du nu? Ironi är väl roligast om man kan förstå vad som man ironiserar över. Annars blir det ju bara ett kryptiskt innbördes skämt, lr?

Almer skrev:
Är marknaden helt mättad efter hojar? Försöker sälja hojen, men får noll i respons... Billigare vid snabb affär innebär ju att priset kan sänkas...
Nån som fått nått liknade sålt nyligen å till vilket pris?

http://www.blocket.se/view/5523153.htm?caller=vml_s&l=0&c=1&city=0

Jag tror folk hellre lägger till lite pengar och köper en 04:a istället, för 03:orna är nog trots allt enligt många inget speciellt utseendemäsigt, då finns det så mycket annat fint och välja på för några tusenlappar till.
Men sätter du ner priset till 75000kr det skulle nog göra mycket......då e det nog bara en tidsfråga innan du blir av med den.

Japp!

maxximus skrev:
80 loppor kanns dyrt! Har sett r1/04 latt skrapade for 85, tar man ju hellre en sadan (o sedan koper klotarkapor), eller hur??

Japp! stämmer Maxximus,du har ju sett min :)
Gav 84 loppor för en R1-04 ,svensksåld,servicen var gjord strax innan han sålde den.Lite extra som krasch puckar,cuts....Omtimate III batteriladare på köpet.
Dock lite skrapmärke men inte värr än att man kan överleva dem och göra vid till hösten.

[PlastRaket] skrev:
Det går nog att sälja även i semestertider verkar det som. *klappar sig för bröstet och joikar*

Klart det gör, men det är inte lika många spekulanter nu givetvis.

"Säljtekniskt" ser en annons på jämna 10' svår/o-prutbar(dyr) ut, fråga mig inte varför. Skulle provat på 79' en stund eller kanske 81'(visar att man kan gå ner lite och alla vill ju göra klipp).
Edit: Mot framtida missförstånd, vet att BVSA stod i annonsen.

Last edited:
Efter som det finns 03:or från lite drygt 70.000 till salu som fortfarande är kvar så skulle jag satsa på ett bottenpris ≈ 65-70.000 prutat o klart om jag verkligen måste sälja

Sporthojar är svårsålda för att de blir snabbt begagnade pga av nya modeller med mer effekt och lägre vikt och att de körs hårt och har många ägare samt att många servar själva och kraschar utan att det dokumenteras.

Jag har försökt få min såld i 2 månader har ått massa inbytes förslag och endast ett samtal , men jag e glad för det :)

Min förra VFR800 var lika seg att sälja trots bra pris.

Tror att det handlar om tid och pris , de bara att vänta och ligga lågt i pris så får man den såld till slut. :tummenupp

Verkar vara stort intresse för min Thunderace i allafall, har fått åtta mail samt tre samtal. Kommer en kille alldeles strax för att kika på den, vi får väl se hur det går....

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D